کدخبر: 3365

محصولات سایپا | فروش فوق العادع سایپا | قرعه کشی سایپا

فروش فوق العاده محصولات سایپا آغاز شد

​ ثبت‌نام برای فروش چهار محصول سایپا، شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک‌ R با گیربکس معمولی، ساینا S و کوییک S از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود.

ثبت‌نام فروش چهار محصول سایپا، از امروز دوشنبه ۲۹ شهریور، ساعت ۱۵ آغاز می‌شود.

ثبت‌نام برای فروش چهار محصول سایپا، شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک‌ R با گیربکس معمولی، ساینا S و کوییک S از امروز به مدت دو روز آغاز می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۵ دوشنبه ۲۹ شهریور در این مرحله از فروش چهار محصول سایپا ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام به صورت قرعه کشی، موعد تحویل خودرو‌ها ۹۰ روزه و قیمت خودرو قطعی است. همچنین محدودیت ثبت نام ۴۸ ماهه دارد (باشگاه خبرنگاران جوان).

یکی از خودروهایی که در طرح فروش چهار محصول سایپا عرضه می‌شود، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی) با قیمت ۱۴۱ میلیون و ۶۲ هزار تومان است. این محصول در بازار حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از محصولات موجود در این طرح، کوییک‌ R با گیربکس معمولی است. این محصول در طرح فروش چهار محصول سایپا به قیمت ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان عرضه می‌شود اما در بازار حدود ۱۷۶ میلیون تومان قیمت دارد.

در طرح فروش چهار محصول سایپا همچنین ساینا S نیز به قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود اما قیمت آن در بازار ۱۷۵ میلیون تومان است.

آخرین محصولی که در فهرست این طرح قرار دارد کوییک S با قیمت ۱۵۴ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان است. این محصول در بازار با حدود قیمتی ۱۷۸ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

ارسال نظر: