کدخبر: 3485

فرزاد فرزین | سریال میدان سرخ | بازیگران سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ ممنوع الکار شد | علت چیست؟

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ با خواندن تیتراژ این سریال از سوی ساترا ممنوع الکار شد.

 

در حالی که حضور فرزاد فرزین به عنوان بازیگر در سریال «ملکه گدایان» بدون مشکل ادامه دارد، ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما) از ممنوع‌الفعالیت بودن او در تمام پلتفرم‌ها می‌گوید. اتفاقی که بیش از آن که به این خواننده پاپ مربوط باشد، به آن‌چه برای سریال «میدان سرخ» خوانده، مرتبط است.

در شرایطی که حضور فرزاد فرزین، خواننده موسیقی پاپ در سریال «ملکه گدایان» بدون مشکل اتفاق می‌افتد خبر می‌رسد که او با نامه‌ای محرمانه از سوی ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما)، در تمام پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است. خبری که در پی انتشار قطعه «زخم» با صدای او برای سریال «میدان سرخ» منتشر می‌شود و این ظن را ایجاد می‌کند که مشکل تصمیم‌گیرندگان، در حال حاضر نه با خودِ او که با قطعه تازه‌اش است.

قطعه‌ای که شعرش را روزبه بمانی گفته و ملودی‌اش کار فرزاد فرزین است و مهران خلیلی تنظیم آن را انجام داده است و این‌طور شروع می‌شود: «کو یه قانون؟! کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون؟! کو یه رگبار؟! کو یه بارون که بشوره ببره اینارو بیرون؟! ما یه عمره که می‌نالیم، ما‌ها چرا همیشه تو همین حالیم؟! مارو گَشتی، آخه مَشتی چی می‌تونه باشه تو جیبای خالیم؟!»

در سریال «میدان سرخ» حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان و رضا یزدانی بازی کرده‌اند. این سریال در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد که از سوی پلتفرم پخش‌کننده مناسب برای بالای ۱۷ سال معرفی شده است.

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

نام اصلی: فرزاد فرزین

تولد: ۳ تیر ۱۳۶۰ 

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): پاپ، راک، الکترونیک

حرفه : خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، ترانه سرا

ساز(ها): گیتار، پیانو، کیبورد

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۸ تا کنون

بیوگرافی فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران اصالتا آذری) خوانندهٔ موسیقی پاپ و هنرپیشه است. "فرزاد فرزین" در رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته است به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. 

فرزاد فرزین تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است.

فرزین فعالیتش در موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم رسمی منتشر کرده است. فرزاد فرزین در کنار موسیقی، بازیگری را نیز تجربه کرده که از آن جمله می توان فیلم های سینمایی پسران آجری، سگ های پوشالی، کنسرت روی آب، سریال عاشقانه و سریال مانکن که وی به عنوان بازیگر و خواننده تیتراژ پایانی در آن حضور دارد را نام برد.

خانواده فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

او تک پسر خانواده است و یک خواهر هم دارد . پدرش مشاور وزیر راه و ترابری و هم اینک بازنشسته است و مادرش هم رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و الان بازنشسته است. او یک خواهر نیز دارد.

ازدواج فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین در حال حاضر متاهل است. وی در سال ۱۳۹۰ با شیوا کاکاخانی ازدواج کرده است.

جایزه های فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین خواننده سریال میدان سرخ

-بهترین آلبوم موسیقی پاپ 1397 به انتخاب مردمی شانزلیزه

- دریافت تندیس مرغ طلایی بهترین آلبوم پاپ سال ۱۳۹۶ به انتخاب مردمی برای آلبوم شانزلیزه در جشن سالانه موسیقی ما

- دریافت جایزه بهترین قطعه موسیقی پاپ سال ۱۳۹۵ در جشنواره سالانه «موسیقی ما» برای قطعه «عاشقانه»

- دریافت تندیس «خداحافظ دنیا» برای قطعه «مرز» در جشنواره شعر مدافعان حرم درسال ۱۳۹۶

- جایزه بهترین تیتراژ سال ۱۳۹۱ در بخش مردمی برای قطعه «واسه آبروی مردمت بجنگ» به خوانندگی «فرزاد فرزین و محسن چاووشی» در جشنواره موسیقی ما

- دریافت تندیس «انسانیت» در دوازدهمین سالگرد باشگاه هنرمندان در سال ۱۳۹۲

-جایزه بهترین آلبوم سال ۱۳۹۲ از نگاه مردم برای آلبوم «شخصی» در جشنواره موسیقی ما

- جایزه بهترین تک‌آهنگ خارج از آلبوم موسیقی سال ۱۳۹۲ از نگاه مردم برای قطعه «نگرانتم» در جشنواره موسیقی ما

- جایزه بهترین قطعه موسیقی اجرای زنده در Art-Football Festival مسکو روسیه در سال ۲۰۱۴ برای اجرای قطعه «باتو»

ارسال نظر: