کدخبر: 3494

مهدی قایدی | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

مهدی قایدی استقلال را مولتی میلیاردر کرد

روزی که مهدی قایدی استقلال را به مقصد الاهلی امارات ترک کرد گفته می‌شد که حق ترانسفر این بازیکن فی الفور به حساب باشگاه استقلال خواهد نشست ودرنتیجه این انتقال می‌تواند به استقلال کمک قابل توجهی کند.

درحالی که احمد مددی گفته بود پول انتقال قایدی به زودی درحساب باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت، اما همچنان این پول درحساب استقلال ننشسته است!

 روزی که مهدی قایدی استقلال را به مقصد الاهلی امارات ترک کرد گفته می‌شد که حق ترانسفر این بازیکن فی الفور به حساب باشگاه استقلال خواهد نشست ودرنتیجه این انتقال می‌تواند به استقلال کمک قابل توجهی کند.

احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال نیز نوید پرداخت به موقع پول را می‌داد و بار‌ها از این خبر پرده برداری می‌کرد که استقلال نفع بسیاری از این انتقال خواهد برد.

حرف سرمربی استقلال هم همین بود و همگان انتظار داشتند که انتقال بازیکن سابق بتواند باری از روی دوش باشگاه بردارد، اما تا به امروز مبلغی که باشگاه استقلال بابت انتقال این بازیکن به دست آورده به حسابش واریز نشده است.

درهمین راستا بهرام امیری، سرپرست تیم استقلال توضیحاتی داده که موضوع پرداخت نشدن تمام و کمال این مبلغ قابل توجه را به اثبات می‌رساند. امیری می‌گوید: «مشکل مالی داریم، چون مبلغ ترانسفر آقای قائدی هنوز به صورت تمام و کمال به باشگاه نرسیده است. انتقال این پول باید از طریق بانک مرکزی صورت بگیرد و زمانبر است.»

با توجه به اظهاراتی که بهرام امیری انجام داد کاملا روشن می‌شود که حق انتقال مهدی قایدی تا به امروز هیچ سودی برای استقلال نداشته و درعمل مبلغی که باید هزینه پیش فصل می‌شده درحساب باشگاه استقلال ننشسته است.

این وضعیت درحالی است که احمد مددی مدام از گرفتن حق ترانسفر مهدی قایدی و صرف این پول در راستای امورات باشگاه استقلال پرده برمی‌داشت، اما شگفتا که با وجود گذشت بیش از یک ماه از انتقال مهدی قایدی به باشگاه الاهلی امارات همچنان باشگاه استقلال درجستجوی حق ترانسفر است.

اینکه چرا مدیران استقلال پیش از انتقال مهدی قایدی موانع را از سد راه برنداشته‌اند خود نشان از شتاب بی مورد مدیرانی دارد که به نظر می‌رسد چندان پست حساس خود دراین باشگاه آشنا نبودند و به اشتباه گام به باشگاهی گذاشتند که انتظارات درآن همیشه درنقطه جوش قرار دارد!

ارسال نظر: