کدخبر: 3641

خودسوزی زن جوان اشک همه را در آورد | نداری عامل قتل زن بیچاره شد

شامگاه چهارشنبه 31 شهریور زن جوانی به‌دنبال مشاجره و درگیری لفظی با شوهرش اقدام به خودسوزی کرد و جان باخت.

همزمان با انتشار خبر خودسوزی همسر یکی از کارگران شهرداری دهدشت به‌علت ناتوانی در خرید لوازم تحریر برای فرزندانشان، شهردار این شهرستان تعویق 4 ماهه در پرداخت حقوق کارگران را تأیید کرد.

شامگاه چهارشنبه 31 شهریور زن جوانی به‌دنبال مشاجره و درگیری لفظی با شوهرش اقدام به خودسوزی کرد و جان باخت.

همسر 39 ساله این زن در تشریح ماجرا به ایسنا گفت: دو پسر و یک دختر دارم که پسر بزرگم کلاس اول راهنمایی و دیگری کلاس اول ابتدایی است و دخترم نیز سه ساله است. خودم 15 سال است که سابقه کار قراردادی در حوزه نقلیه شهرداری دهدشت را دارم و حقوق ماهیانه‌ام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است اما 5 ماه است که حقوق نداده‌اند. با این وضعیت در آستانه شروع سال تحصیلی توان خرید لوازم مدرسه برای فرزندانم را نداشتم این موضوع باعث بالا گرفتن درگیری لفظی با همسرم شد می‌گفت چرا نباید حقوقت را بدهند تا بتوانی برای فرزندان خود وسایل مدرسه و قلم و دفتر بخری؛ بعد به حیاط رفت و از نفتی که آنجا بود روی خودش ریخت و کبریت را کشید. وقتی می‌خواستم مانعش شوم و آتش را خاموش کنم خودم نیز سوختم. همسرم نیز ۸۰ درصد سوختگی داشت که وی را به بیمارستان اهواز و خودم را به بیمارستان یاسوج اعزام کردند اما همسرم جان باخت.

وی در ادامه افزود: چند روز قبل از این حادثه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مطالباتمان جلوی شهرداری تجمع کردیم اما کسی به دادمان نرسید. خانه ندارم و به تنهایی در سالن اداره که دو اتاق با وضعیت نامناسب بوده زندگی می‌کردم. تابستان‌ها مار و عقرب و زمستان‌ها، سرما زندگی را بر ما تلخ کرده بود.

این کارگر شهرداری گفت: در این مدتی که حقوق نگرفتیم به سختی زندگی کردیم. برخی همکارانم حتی قدرت خرید نان ندارند و کارت یارانه خود را پیش نانوایی گرو می‌گذارند تا بتوانند نان بگیرند و به خانه ببرند.

«احسان تابش نژاد»، شهردار دهدشت، درباره حقوق کارگران و کارمندان شهرداری به ایسنا گفت: کارگران و کارمندان شهرداری دهدشت حدود ۴ ماه است که حقوق نگرفته‌اند و یک ماه حقوق آنها سه‌شنبه یا چهارشنبه هفته جاری پرداخت می‌شود. حدود ۲۰۰ کارگر و کارمند مجموعه شهرداری دهدشت با همین مشکل و وضعیت مواجهند.

ارسال نظر: