کدخبر: 3677

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

پسر طمعکار مادرش را سلاخی کرد | جزئیات قتل عام خانوادگی

قتل عام خانوادگی اغلب به خاطر اختلافات قدیمی رخ می دهد .

 قتل خانوادگی به خاطر تقسیم ارث در ملایر 3 کشته داشت. قتل عام خانوادگی اغلب به خاطر اختلافات قدیمی رخ می دهد . در این پرونده قتل عام خانوادگی برادر خشمگین مادر و 2 برادر خود را به قتل رساند . در این قتل عام خانوادگی 3 عضو خانواده کشته شدند و یک نفر از این قتل عام نجات یافت چون خود قاتل بود. جزئیات بیشتر قتل عام خانوادگی ملایر منتشر می شود.

فرمانده انتظامی  شهرستان ملایر گفت: با تلاش موفق مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، قاتلی که به خاطر ارث و میراث دو برادر و مادر خود را به قتل رسانده و متواری شده بود شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ "محمد باقر سلگی" بیان  داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به وقوع چند قتل در یکی از روستاهای شهرستان ، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

قتل مادر در ملایر

قتل

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی 34 ساله با استفاده از سلاح گرم ، 2 برادر 49 و 51 ساله را به همراه مادر72 ساله اش به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه عنوان کرد: با اقدام به موقع و هوشمندانه، اعزام گشت‌های محسوس و نامحسوس ، به کارگیری شگردهای پلیسی و هدایت میدانی فرماندهی انتظامی شهرستان ، مخفیگاه قاتل متواری شناسائی و در یک عملیات ضربتی قاتل در کمتر از یک ساعت توسط ماموران دستگیر شد و در بازجوئی تخصصی نامبرده به سه فقره قتل خانوادگی اعتراف کرد و علت تامه این جنایت را وجود اختلافات چندین ساله بر سر ارث و میراث بیان داشت.

ارسال نظر: