کدخبر: 3686

10 نکته موثر برای افزایش قد در 1 ماه

در حالی که زیبایی و شخصیت نشانه هایی از چگونگی ذات شما هستند، هنوز افرادی وجود دارند که در آرزوی یک اینچ بلندتر شدن به سر میبرند. این روزها، بیشتر مردم سعی در افزایش قد خود دارند، دلایلی مثل افزایش اعتماد به نفس و دلایل مختلف دیگری که آنها را راغب به افزایش قد خود می‌کنند ذکر شده است.

10 نکته موثر برای افزایش قد در 1 ماه

بنابراین اگر شما هم به هر دلیلی، دنبال افزایش قد خود هستید، در اینجا 10 نکته ذکر شده که به شما کمک می کند تا درعرض 1 ماه قد خود را افزایش دهید!

نحوه افزایش قد در 1 ماه

نکات نادرست در مورد چگونگی افزایش قد در یک ماه

  1. مکمل های HGH

اگر شما هم از آن دسته افرادی می‌باشید که خواهان کسب نتیجه سریع هستند، پاسخ شما، استفاده از مکمل‌های HGH، برای رشد سریع قد است. بسیاری از محصولات HGH موجود در بازار برای سلامتی مضر نیستند. مکمل های HGH اساساً از مولتی ویتامین‌ها و گلوکوزامین تشکیل شده‌اند، نمونه‌هایی چون Growth Enhancer plus، Growth Maximize Pro با افزایش سطح هورمون رشد در بدن، به رشد قدی کمک می کنند. هنگامی که مکمل‌های HGH در دوز مناسب مصرف شوند، باعث افزایش نشاط و انرژی شده و تمرکز شما را بهبود می بخشند.

  1. رژیم متعادل

بارها و بارها بر اهمیت داشتن یک رژیم متعادل تأکید شده است. هیچ ورزشی به تنهایی قادر به افزایش قد شما نیست. وعده‌های غذایی سالم که سرشار از مواد مغذی و ویتامین است را به منظور تغذیه بدن و رشد قد مصرف کنید. اگر مایل به رشد قد خود هستید، سبزیجات، جوانه‌ها و مقدار زیادی مواد گیاهی را در رژیم غذایی خود  بگنجانید!

  1. به تعطیلات بروید

استرس با ترشح هورمون‌هایی از رشد بدن جلوگیری می‌کند! بنابراین چمدان‌های خود را بسته وعازم تعطیلاتی شوید که همیشه برای آن برنامه ریزی کرده‌اید. در صورت امکان لپ تاپ و موبایل خود را خاموش کنید!

  1. خواب خوب

همۀ شماهایی که عاشق خوابیدن هستید، از آن ساعات خوش در خواب بودن لذت برده و رویای قد بلند شدن را در سر بپرورانید! یک خواب خوب نه تنها باعث تقویت روحیه شما می‌شود بلکه یک عامل مهم در رشد است. وقتی در خواب عمیق هستید، مغز هورمون رشد (HGH) آزاد می‌کند که به نوبۀ خود باعث  بلندتر شدن شما  می‌شود. پزشکان پیشنهاد می کنند که پیاده روی بعد از شام را فراموش نکنید و اگر خواهان قد بلند هستید 8 ساعت خواب مفید داشته باشید!

  1. پاهای خود را ماساژ دهید

پاهایمان، ما را در تمام روز بی‌قفه حمل می کنند، و نیاز به مراقبت دلسوزانه (TLC) دارند. کف پای خود را به مدت نیم ساعت با روغن نارگیل گرم ماساژ دهید. این عمل نه تنها به تسکین درد پاها کمک می‌کند، بلکه با بهبود گردش خون باعث تحریک هورمون های رشد می‌شود.

  1. انجام حرکات کششی

برای بلندتر شدن هیچ راهی بهتر از ورزش کردن وجود ندارد. صبح خود را با یک ورزش خفیف شروع کنید. بسته به انعطاف‌پذیری و قصد تمرین، می‌توانید تمرینات کششی خفیف تا شدید را انتخاب کنید. حداقل بیست دقیقه را به انجام حرکات کششی مانند کشش گربه که تسلط بر آن راحت است، اختصاص دهید. از اینکه استقامت و مصونیت شما افزایش می‌یابد شگفت زده خواهید شد.

  1. آویزان شدن از میله ورزشی

آویزان شدن از میله هایی که حداقل 6 تا 8 فوت از سطح زمین فاصله دارند، یک روش عالی برای افرایش قد به صورت طبیعی به حساب می‌آید! در حالی که ممکن است دفعات اول عجیب به نظر برسد، اما مطمئناً بعدها با انجام این تمرین احساس راحتی خواهید کرد. اینکار را با دستکش انجام دهید تا دستانتان از روی میله ها نلغزند! در حالی که از میله ها آویزان هستید، پشت خود را خم نکنید. سعی کنید یک دقیقه در حالت آویزان باقی بمانید سپس استراحت کنید و حداقل ده دقیقه این عمل را تکرار کنید تا مفید واقع شود. در کل افزایش قد در یک روز یا در یک ماه یا این موارد کمی دور از دسترس است.

  1. دوچرخه سواری

اگر تا‌کنون فکر می‌کردید دوچرخه سواری خسته کننده است، اکنون دلیلی برای انجام آن دارید. دوچرخه سواری به عنوان یک تمرین هوازی و کششی به تقویت عضلات گلوتئال شما کمک کرده، و به سوزاندن کالری در بدن کمک می‌کند، متابولیسم را بهبود می‌بخشد و باعث رشد قدی می‌شود. هنگام دوچرخه سواری  صندلی را در وضعیتی قرار دهید که هر دو پایتان کاملاً کشیده، صافی کف پاها روی پدال‌ها و پشتتان صاف باشد، اگر دوست ندارید به تنهایی دوچرخه سواری کنید به یک باشگاه دوچرخه سواری بپیوندید و حداقل 45 تا 60 دقیقه در روز رکاب بزنید!

  1. زندگی منضبط

افزایش مصرف غذاهای بی‌ارزش، خوردن غذاهای سنگین قبل از خواب، وعده‌های غذایی نامنظم، پرهیز از ورزش کردن می‌تواند برای سلامتی شما مضر، و در نتیجه مانع از رشد بدن شوند. برای داشتن یک زندگی منظم برنامه ریزی کنید و از یک روال مدیریت شده که متناسب با نیازهای بدن شما باشد استفاده کنید!

  1. کفش‌های فریب دهنده

اگر خواهان یک تغییر فوری هستید، کافی است کفی‌های افزایش قد بپوشید. اگرچه این‌ها به رشد قد شما کمک نمی‌کند، اما شما را بلندتر نشان داده و بسیار مقرون به صرفه هستند! اگر می‌خواهید قد خود را به طور طبیعی افزایش دهید، حتماً به صورت منظم ورزش کرده و تغذیه سالم داشته باشید. ادغام این موارد  بی‌شک نتیجه‌بخش خواهند بود! دیگر این سوال که چگونه می‌توانم قد خود را در 1 ماه افزایش دهم، سوالی نیست که پاسخی برای آن نیابید!

 

ارسال نظر: