کدخبر: 3740

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

مجوز ورود زنان به ورزشگاه صادر شد | جزئیات مهم

​ حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی قطعی شد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، بیستم مهر به مصاف هم می‌روند و مجوز حضور تماشاگران زن در دیدار ایران-کره جنوبی صادر شده است.

حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی قطعی شد.

در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی بیستم مهرماه به مصاف هم می‌روند.

در جلسه هماهنگی این دیدار مقرر شد در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تماشاگران در ورزشگاه آزادی حضور یابند.

همچنین بانوان نیز این بازی را از نزدیک تماشا کنند (باشگاه خبرنگاران جوان).

طبق اعلام ای اف سی، تیم ملی ایران بیستم مهر در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی خواهد بود.

پس از پایان دو بازی نخست مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، حالا چشم فوتبال‌دوستان ۱۲ کشور آسیایی به دور بعدی این مسابقات و تقابل‌های حساس و سرنوشت‌سازی است که قرار است در هشت کشور مختلف برگزار شود؛ امارات، عربستان، ایران، اردن، عمان در غرب و استرالیا، کره جنوبی و ژاپن در شرق.

این دومین بازی خانگی تیم ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی نیز خواهد بود. پیش از این بازی ایران و سوریه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد و حالا روز بیستم مهر ماه، شاگردان اسکوچیچ میزبان چشم بادامی‌هایی خواهند بود که برای صدرنشینی باید ایران را از پیش رو بردارند.

اما پیش از بازی حساس ایران – کره، قرار است تیم ملی در ورزشگاه رعبیل دوبی به مصاف امارات متحده برود. آنها که با هدایت فن مارویک دو تساوی از هفته‌های نخست کسب کردند، برای زنده نگه داشتن امید صعود خود در این دو بازی چاره ای جز پیروزی ندارند و در این صورت عملیات صعود به جام جهانی یک بار دیگر برای یاران علی مبخوت با شکست همراه خواهد شد.

نکته جالب اینکه برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ نیز ایران روز بیستم مهر ماه در مقابل کره جنوبی قرار گرفت و موفق شد این تیم را با تک گل سردار آزمون شکست دهد و مسیر گرفتن بلیت روسیه ۲۰۱۸ را هموار کند (ورزش سه).

ارسال نظر: