کدخبر: 3746

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

حقوق نجومی سرمربی معروف لورفت | آقای سرمربی چقدر حقوق می گیرد؟

مانو منزس سرمربی برزیلی النصر که به هیچ عنوان بین هواداران این تیم محبوب نداد، جایش را به پدرو امانوئل داد.

مانو منزس سرمربی برزیلی النصر که به هیچ عنوان بین هواداران این تیم محبوب نداد، جایش را به پدرو امانوئل داد. مربی اهل پرتغال که فصل گذشته هدایت العین را به عهده داشت و در بازی پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، با شکست سنگین مقابل فولاد، نتوانست به مرحله گروهی برسد.

امانوئل در شرایطی به عنوان سرمربی النصر انتخاب شده که طبق نوشته رسانه‌های عربستانی، او در تیم جدیدش، ماهیانه 1.2 میلیون ریال عربستان، حقوق خواهد گرفت و حقوق روزانه او، 40 هزار ریال عربستان است.

با توجه به قیمت 11 هزار و 200 تومانی ریال عربستان در بازار امروز ارز ایران، حقوق سرمربی جدید النصر، ماهیانه، 13 میلیارد و 440 میلیون تومان خواهد بود و روزانه، 448 میلیون تومان به حساب این مربی واریز خواهد شد.

البته در سایت شبکه اطلاع رسانی ارز، قیمت ریال عربستان، 8200 تومانی ثبت شده که بدین ترتیب حقوق سرمربی جدید النصر، ماهیانه، 9 میلیارد و 840 میلیون تومان و حقوق روزانه او، 328 میلیون تومان خواهد بود.

تا بحث النصر است، بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این تیم – که در مرحله قبلی لیگ قهرمانان، تراکتور را حذف کرد – در حال حاضر با 12 امتیاز از 6 بازی در رده سوم لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و فاصله‌اش با الاتحاد صدرنشین، 4 امتیاز است ضمن آنکه النصر یک بازی کمتر از الاتحاد انجام داده است.

ارسال نظر: