کدخبر: 3807

بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | وام بازنشستگان

آخرین فرصت ثبت نام وام بازنشستگان را از دست ندهید| لینک ثبت نام

در سال جاری بنا شده است که به ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان این تسهیلات پرداخت شود.

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شهر تهران درباره آخرین مهلت ثبت‌نام وام هفت میلیون تومانی بازنشستگان توضیحاتی داد.

علی دهقان کیا در ارتباط با آخرین آمار پرداخت وام قرض‌الحسنه ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان شهر تهران اظهار کرد: در سال جاری بنا شده است که به ۴۰۰ هزار نفر از بازنشستگان این تسهیلات پرداخت شود.

وی با اشاره به سهم بازنشستگان شهر تهران برای دریافت وام ۷ میلیون تومانی گفت: ۴۲ هزار نفر از بازنشسته‌های تهران وام را دریافت می‌کنند که از این تعداد تا به امروز حدود ۲۲ هزار نفر وام دریافت کرده‌اند.

دهقان کیا تصریح کرد: البته در سال‌های گذشته میزان وام پرداختی ۵ میلیون تومان بود که در سال جاری با مساعدت مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی این رقم به ۷ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: در کل کشور ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بازنشسته هستند که در سال جاری قرار است ۴۰۰ هزار نفر از این تعداد وام قرض‌الحسنه ۷ میلیونی دریافت کنند.

دهقان کیا درباره نحوه پرداخت وام ۷ میلیون تومانی به بازنشستگان خاطرنشان کرد: بازنشستگان هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی فرآیند ثبت‌نام خود را انجام و در ادامه وام خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به گلایه برخی از بازنشستگان به دلیل طولانی شدن دریافت وام ۷ میلیون تومانی گفت: در برخی از مواقع پرداخت وام همزمان می‌شود با پرداخت حقوق بازنشسته‌ها به همین دلیل بانک عامل نمی‌تواند در زمان مقرر وام در نظر گرفته شده را پرداخت کند.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در پایان درباره آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام ۷ میلیون تومانی اظهار کرد: بازنشستگان تا پایان دی ماه فرصت دارند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کنند.

ارسال نظر: