کدخبر: 3842

تیکه سنگین بازیکن سابق استقلالی به فرهاد مجیدی + عکس دیده نشده

مهاجم جدید باشگاه پیکان بعد از گلزنی به تیم سابقش شادی انجام داد که جنجالی شد.

 

دو تیم استقلال و پیکان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. گل دوم پیکان را در این دیدار محمد حسین فلاح مهاجم جوان و آینده دار این تیم به ثمر رساند.

فلاح که بازیکن فصل گذشته استقلال بود و در زمان محمود فکری هم فرصت بازی برای این تیم را پیدا کرد بعد از گلزنی دستش را به نشانه تلفن زدن کنار گوش خود گرفت که همین موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه شد.

این خوشحالی دقیقا مشابه شادی بعد از گل لوئیز سوارز مهاجم فعلی اتلتیکو مادرید بعد از گلزنی به تیم سابقش بارسلونا بود که خیلی ها شادی گل سوارز را کنایه ای به رونالد کومان می دانستند که در ابتدای فصل قبل سوارز را از بارسلونا کنار گذاشت.

محمد حسین فلاححالا بعد از گلزنی فلاح به تیم سابق خود و انجام همین شادی گل، بعضی ها در فضای مجازی این خوشحالی را نوعی کنایه به فرهاد مجیدی تلقی کردند و معتقدند این مهاجم جوان به نوعی به جدایی از استقلال واکنش نشان داد.اما پشت پرده این ماجرا چیست؟

محمد حسین استقلال را دوست دارد و برای کادر فنی و هواداران این تیم احترام زیادی قائل است. او اصلا قصد بی احترامی و کنایه زدن به استقلالی ها را نداشت. محمد حسین قبل از شروع بازی با یکی از دوستانش در پیکان قول و قرار می گذارد تا در صورت گلزنی به استقلال به سبک سوارز خوشحالی کند چون به سبک بازی این مهاجم مطرح علاقه مند است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر: