کدخبر: 3867

استخدام | شرایط استخدام | استخدام آموزش و پرورش

شرایط استخدام آموزش و پرورش اعلام شد

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان زمان ورود آزمایشی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش به سایت آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه به نشانی azmoon.cfu.ac.ir را اعلام کرد

کچوئیان، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون‌های این دانشگاه با اشاره به برگزاری آزمون مجازی جامع جبرانی جاماندگان گروه اول و همچنین افراد قبول نشده گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون شهریور ماه منابع آزمون را مشتمل بر سه مولفه دانست و گفت: کارآموزی با ۲۷۵ نمره به عنوان مولفه نخست آزمون است.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، ۲۷۵ نمره از کل آزمون را مربوط به مولفه فرهنگی با تعداد ۷ درس برگزار شده در پودمان‌های اول و دوم دانست و تصریح کرد: ۴۵۰ نمره نیز مختص آزمون جامع است.

وی، خطاب به مشمولان آزمون، تصریح کرد: بخش کتبی آزمون با دارا بودن ۴۵۰ نمره روز سه شنبه ۲۰ مهر جاری در قالب یک مجموعه ۴۰ سؤالی برای ۲۳ گروه برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول، مبنای طراحی سؤالات را فیلم‌های آموزشی ارائه شده در پودمان‌ها دانست و افزود: ۲ عنوان درس تخصصی هر رشته به تفکیک و ۱ عنوان درس مشترک اخلاق حرفه‌ای در همه رشته‌ها مقیاس سنجش و تعیین صلاحیت افراد مشمول قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون جامع است.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، خاطر نشان کرد: کتاب‌های درسی و راهنما‌های معلم هم جزو منابع آزمون به شمار می‌روند، ۵ سؤال از ۴۰ سؤال آزمون مرتبط با این کتاب‌ها است.

کچوئیان، طراحی سؤالات ۱ تا ۳۰ آزمون جبرانی ۲۰ مهر را به صورت چندگزینه‌ای ذکر و اظهار داشت: ۲ سؤال سناریو محور نیز همچون آزمون‌های برگزار شده قبل برای آزمون جبرانی پیش رو طراحی شده است.

وی، تصریح کرد: با توجه به آشنایی اکثر شرکت کنندگان در آزمون با چگونگی سؤالات، لینک منابع مذکور نیز در اطلاعیه مرکز سنجش از طریق سایت اصلی دانشگاه فرهنگیان در اختیار افراد ذی نفع قرار گرفته است.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر این که آزمون جبرانی جامع مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه هفته جاری از طریق سایت آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه به نشانی azmoon.cfu.ac.ir به صورت مجازی برگزار خواهد شد، فردا دوشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ را زمان ورود آزمایشی مشمولان آزمون به سایت مذکور اعلام کرد و گفت: چنان چه فرد یا افرادی موفق به ورود به سامانه آزمون نشوند می‌توانند از طریق ارتباط با یکی از شماره‌های تلفن ۸۷۷۵۱۴۲۷- ۸۷۷۵۱۳۰۳- ۸۷۷۵۱۴۰۸- ۸۷۷۵۱۲۴۸ مراتب را پیگیری و از تماس با سایر شماره تلفن‌های سازمان مرکزی و یا ارسال پیام برای مدیران دانشگاه جدا خودداری کنند.

کچوئیان، از همه افرادی که در آزمون‌های برگزار شده ماه‌های مرداد و شهریور موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون نشده اند، خواست به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش در آزمون جبرانی مجازی صبح روز سه شنبه شرکت کنند.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان، یادآور شد: اگر فرد یا افرادی خواهان حضور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان برای استفاده از ابزار و امکانات موجود هستند، زمینه برای حضور افراد مهیا است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان خاطر نشان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون روز سه شنبه پیش بینی شده است و مرکز سنجش شایستگی­‌های حرفه­‌ای منابع انسانی این دانشگاه از آمادگی کامل برای برگزاری آزمون مجازی ۲۰ مهر برخوردار است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: