کدخبر: 3940

کنعانی زادگان از استقلالی ها عذرخواهی کرد!

کنعانی زادگان مدافع سرخ ها از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

محمد ‌حسین کنعانی زادگان که در زمان حضورش در پرسپولیس بارها با کری‌خوانی‌هایش برای هواداران استقلال جنجال ساز شده بود، رسما از استقلالی‌ ها عذرخواهی کرد و گفت: «اگر هواداران تیم‌های رقیب از کری‌‌هایم در لیگ‌ برتر ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم. من هیچ‌وقت بی‌ادبی نکردم.»

توضیحات کنعانی زادگان درباره جلسه کمیته اخلاق

جلسه کمیته اخلاق با محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس برگزار و این بازیکن دفاعیات خود را انجام داد.

مهدی یکتا؛ محمد حسین کنعانی زادگان بلافاصله پس از اتمام جلسه کمیته اخلاق درباره ویدئوی توهین به هواداران استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: از اینکه عده‌ای یک فیلم قدیمی که مربوط به یک سال پیش است را در زمان مسابقات حساس پرسپولیس با صداگذاری و استفاده از الفاظ نامناسب منتشر کرده‌اند بسیار متأسف هستم.

وی ادامه داد: این افراد قصد بر هم زدن آرامش فضای فوتبال و تیم پرسپولیس را دارند و به اینجانب اتهام افتراء و توهین به هواداران محترم استقلال را زده و خاطر فوتبالدوستان را مکدر کرده‌اند که از این بابت هم متأسفم.

مدافع ملی پوش پرسپولیس افزود: امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ماه نزد محاکم قضایی بابت نشر اکاذیب شکایت کردم و مستندات و دفاعیات درباره قدیمی و غیرواقعی بودن این فیلم را ارائه کردم. جلسه به پایان رسید و من منتظر حکم کمیته محترم اخلاق هستم.

منبع: منیبان

ارسال نظر: