کدخبر: 3985

قیمت دلار |نرخ دلار|قیمت یورو

قیمت دلار امروز 21 مهر 1400 چقدر شد؟

امروز چهارشنبه ۲۱ مهر نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز روند کاهشی چند روز گذشته خود را ادامه داد و به کانال ۲۶ هزار تومان نردیک شد. نرخ ارز در بازار آزاد امروز ۲۷ هزار و ۲۰ تومان اعلام شد. نرخ ارز در صرافی ملی امروز به ۲۶ هزار و ۵۷۶ تومان کاهش یافت.

 قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی به ۲۷ هزار و ۲۰ تومان رسید. اگر روند کاهشی نرخ ارز در چند روز آینده ادامه‌دار باشد و اخبار و سیگنال‌های افزایشی خاصی رخ ندهد انتظار می‌رود هفته آینده قیمت دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومان شود.

کاهش قیمت دلار صرافی ملی

قیمت دلار

نرخ ارز در صرافی ملی امروز کاهش یافت و به قیمت ۲۶ هزار و ۵۷۶ تومان رسید. قیمت دلار در بازار متشکل امروز ۲۶ هزار  و ۱۷۱ تومان اعلام شد.

به گفته فعالان، خوش‌بینی نسبت به آغاز مذاکرات هسته‌ای و لغو تحریم‌ها، عامل اصلی است که جو فروش را در بازار ارز بالا برده است. در کنار این، برخی معامله‌گران، کاهش تنش‌ها در سطح روابط ایران و عربستان را به عنوان عاملی در نظر گرفتند که زمینه‌ساز ادامه فشار فروش دلار شد.

بعد از ۶سال اختلاف و تنش در روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، به نقل از منابع مختلف عنوان می‌شود که دو کشور به توافق نهایی نزدیک شده‌اند. دور آخر گفت‌وگوهای ایران وعربستان، در چند روز آینده برای رسیدن به جزئیات توافق نهایی برگزار خواهد شد. تلاش ایران برای رفع تنش‌ها از نگاه معامله‌گران به این معناست که تغییری در سیاست خارجه رخ داده که ممکن است در روند مذاکرات هسته‌ای نیز مشاهده شود.

در کنار این، در معاملات حواله درهم، قدرت به دست فروشندگان بازار افتاده است، به‌طوری که دیروز درهم از حمایت ۷هزار و ۵۰۰تومانی فاصله بیشتری گرفت. بر اساس صحبت‌های فعالان، درهم دیروز به ابتدای محدوده ۷هزار و ۴۰۰تومانی نزدیک شد و تاثیر کاهشی قوی بر بازار داخلی داشت.

صحبت‌های فعالان نشان می‌دهد که درهم اثر انتظاری قوی بر بازار ارز داخلی دارد و ذهنیت معامله‌گران را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. تحلیلگران فنی باور دارند، در صورتی که حواله درهم به بالای محدوده ۷هزار و ۵۰۰تومانی برگردد، میزان خریدها در بازار داخلی ارز زیاد خواهد شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز چهارشنبه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز کاهش یافت و قیمت دلار در رقم ۲۶ هزار و ۵۷۶ تومان اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۶۵۷۶ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۶۰۴۹ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۰۶۱۲ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۰۰۶ قیمت خورده است.

ارسال نظر: