کدخبر: 3990

وام مسکن | وام مسکن 280 میلیونی | شرایط وام مسکن

مشکل دریافت وام مسکن حل شد | لینک ثبت نام

ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از اواسط خرداد ماه آغاز شد که مهلت ثبت نام در ابتدا پایان شهریورماه اعلام شده بود اما در نهایت در پی افزایش تعداد متقاضیان وام ودیعه مسکن.

مشکلی که در مرحله انتخاب بانک در سامانه وام ودیعه مسکن وجود داشت، برطرف شده است و متقاضیان می توانند روند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ثبت نام  دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از اواسط خرداد ماه آغاز شد که مهلت ثبت نام در ابتدا پایان شهریورماه اعلام شده بود اما در نهایت در پی افزایش تعداد متقاضیان وام ودیعه مسکن، بانک مرکزی به عنوان متولی اصلی پرداخت این تسهیلات در  ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ بخشنامه‌ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان این وام تا پایان آذرماه صادر کرد، همچنین در این بخشنامه بانک‌های عامل در این زمینه را ملزم پرداخت این تسهیلات تا پایان بهمن ماه کرد.

براساس این گزارش تمامی مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می­‌توانند برای ثبت نام به سامانه https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.

طی هفته های گذشته متقاضیان مشکلات متعددی در خصوص این سامانه داشتند و  ثبت نام در مرحله انتخاب بانک و شعبه به دلیل پیام اتمام اعتبار بانک نیمه تمام باقی می ماند اما گویا این مشکل برطرف شده است.

ارسال نظر: