کدخبر: 4054

اطلاعات ضروری قبل از کیش گردی در سال 1400

از دیرباز سفر کردن بکب از اموری بوده است که میتواند به عنوان تغذیه کننده روح هر کسی عمل کند. دیدن مناطق جدید و تجربه آب و هوایی دلنشین به دور از روزمرگی های همیشگی میتواند چندین سال شما را جوان تر کند! کیش گردی و سفر به کیش یکی از مقاصدی است که معمولا شماره یک لیست سفرهای هر شخصی است. اما کیش گردی چه مزایایی دارد؟ چرا برای کیش گردی بهتر است تور کیش از تهران را انتخاب کنیم؟ در کیش گردی با ماشین چه مکان های دیدنی ای را میتوانیم مشاهده کنیم؟ پاسخ تمامی سوالات خود را در این مطلب پیدا خواهید کرد با ما همراه باشید.

سفر رفتن را به تعویق نیاندازید!

جزیره کیش

اجازه ندهید بی پولی یا کمبود زمان مانع سفر رفتن شما شود. نگرانی از بابت پول نداشته باشید چرا که مقاصدی مانند کیش همواره طرح های تخفیفی دارند و میتوانید در برخی از ماه های سال شامل تخفیف کیش گردی شوید. اگر هنوز مطمئن نیستید که سفر کردن ایده خوبی است یا خیر، به لیست مزایای سفر ما نگاهی بیندازید. در اینجا دلایلی هست که با شنیدنشان باید برنامه ریزی برای سفر آینده خود را شروع کنید.

شما را سالم نگه می دارد

سفر می تواند سیستم ایمنی بدن شما را بهبود بخشد و بدن شما را در برابر عفونت ها و بیماری های مختلف محافظت کند به خصوص اگر خود را در معرض اب و هوایی دلنشین و پاکیزه قراردهید از همین رو است که کیش گردی میتواند سلامت شما را تضمین کند! در عین حال، افرادی که بیشتر سفر می کنند و بیشتر رفت و آمد می کنند، از کیفیت خواب بهتری نسبت به افرادی که بیشتر اوقات بی تحرک هستند برخوردار می شوند. در نتیجه، آنها در طول روز احساس بهتری دارند و از زندگی خود بیشتر از کسانی که به طور منظم ورزش نمی کنند و مدام در یک مکان می مانند لذت می برند.

شیوه زندگی شما را بهبود می بخشد

گاهی اوقات، راحت تر می توانید در سفر به یک عادت خوب پایبند باشید. به عنوان مثال، وقتی در تعطیلات هستید مقاومت در برابر وسوسه و اجتناب از تنقلات ناسالم راحت تر است. رستوران های کیش با غذاهای سالم و لذیذی که به شما ارائه میدهند در حفظ کردن این عادت میتوانند به شما کمک کنند. کافی است تا در کیش گردی مجازی رستوران ها را مشاهده کرده و بهترین آن را انتخاب کنید.

کیش گردی باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود

وقتی به تنهایی سفر می کنید و یا کیش گردی با ماشین را ترجیح میدهید، باید فقط به خودتان تکیه کنید. با این حال، این بدان معنا نیست که در این مدت هیچ گروه پشتیبانی نخواهید داشت. شما هنوز دوستانی خواهید داشت که منتظر بازگشت شما به خانه هستند. بسیاری از مردم متوجه می شوند که در واقع قادرند پس از بازگشت از سفر، کارهایی را به تنهایی انجام دهند. آنها یاد می گیرند که همیشه به کمک دیگران احتیاج ندارند. پس از این درک، به آنها احساس اعتماد به نفس بیشتری می دهد.

چرا کیش گردی مقصد شماره یک برای سفرها است؟

کیش گردی به شما این امکان را می دهد تا چیزهایی را ببینید که بسیاری از مردم دوست دارند ببینند اما این کار را انجام نمی دهند زیرا از تغییر بیش از حد می ترسند یا از نظر مالی نمی توانند آن را ساپورت کنند؛ اما بهتر است بدانید که کیش علاوه بر اینکه زیبایی های زیادی دارد و هر گوشه آن را که ببینید بهانه ای برای تفریح پیدا خواهید کرد، تخفیفات و جشنواره های زیادی نیز همیشه در این جزیره در حال اجرا شدن است.

تخفیف کیش گردی یکی از مواردی است که هر کسی را برای سفر به این جزیره فوق العاده تشویق میکند؛ بنابراین، از بین صدها مقصد شگفت انگیز سفر ، کیش را انتخاب کنید و شروع به برنامه ریزی کنید! برخی از دیدنی های کیش را که ممکن است کمتر کسی در کیش گردی با ماشین به آن توجه کند در ادامه خواهیم خواند.

خانه مردم شناسی بومیان کیش

این خانه با سابقه ای تقریباً 200 ساله، معماری کاملاً بومی دارد و در یکی از قدیمی ترین محله های کیش ساخته شده است که در کیش گردی خود میتوانید آن را ببینید. علاوه بر این ، خانه در سال های اخیر به خانه مردم شناسی تبدیل شده است. در این خانه تاریخی می توانید با حرفه ها و شیوه های زندگی مردم بومی جزیره در گذشته آشنا شوید. همچنین، با ابزارهای قدیمی مورد استفاده برای ماهیگیری، پخت، ذخیره سازی و تهیه خرما نیز آشنا خواهید شد. حیف است که به این جزیره سفر کنید و در کیش گردی های خود با شیوه زندگی مردم آن شهر آشنا نشوید.

آب انبار دوقلو کیش

این آب انبار دارای معماری جالبی با دو گنبد و پنج بادگیر در اطراف آن است که به هوا اجازه عبور داده و باعث خنک شدن آب مخزن می شود. برای تهویه طبیعی و نزدیک نگه داشتن آب در نزدیکی نقطه انجماد، مردم از مخازن باد در مخازن آب استفاده کردند.

سافاری کیش

تمام تورهای سافاری با وسایل نقلیه آفرود در صحرای جزیره انجام می شود. همچنین امکان سوار شدن بر شتر در آنجا وجود دارد. موتورسواری، کارتینگ و بانجی تیراندازی از دیگر جاذبه های کیش گردی است. پس اگر می خواهید ماجراجویی هایی را به لیست جاذبه های گردشگری کیش خود اضافه کنید، رفتن به این صحرا به شما کمک خواهد کرد!

آکواریوم های وسیع کیش

این قسمت دارای مجموعه ای کامل از آبزیان در خلیج فارس است. علاوه بر این امکان غواصی، قایق سواری روی قایق های شیشه ای و گرفتن عکس های جذاب نیز وجود دارد. میتوانید با استفاده از یک کیش گردی مجازی این آکواریوم ها را پیش از رفتن به کیش مشاهده کنید.

پارک آبی اقیانوس (او پارک)

پارک او یکی از بزرگترین پارک های آبی ایران است. انواع مختلفی از تفریحات آبی در سه دسته آهسته، سریع و ترسناک وجود دارد. طرفداران هیجان در کیش گردی خود نباید رفتن به این پارک را از دست بدهند! کیش تخفیف های زیادی دارد اگر به موقع خبر بگیرید ممکن است بتوانید از این پارک با تخفیفات ویژه استفاده کنید!

دوچرخه سواری در کیش

جاذبه های گردشگری کیش متعدد است، اما دوچرخه سواری از جذابیت بسیاری برخوردار است. وقتی هوا مطلوب است، می توانید از دوچرخه سواری لذت ببرید و از هوای دلنشین جزیره استفاده کنید. طول مسیر در اطراف جزیره 75 کیلومتر در امتداد خط ساحلی است. دوچرخه سواری در اطراف جزیره یکی از جاذبه های کیش گردی است. همچنین امکان استفاده از اسکوتر و دوچرخه برقی نیز وجود دارد.

کشتی تفریحی کیش

قایقرانی در خلیج فارس از ساعت 9 شب تا 1 بامداد آغاز می شود و شامل شام ، موسیقی زنده و استندآپ کمدی است. کشتی های آکواریومی مسافران را به دیدار آبزیان می برند و میتواند تجربه هیجان انگیزی در کیش گردی شما باشد! کیش تخفیف های خوبی برای قایقرانی های خود در نظر میگیرد کافی است تا از جشنواره های آن خبر داشته باشید.

خرید های هیجان انگیز و تخفیفی در جزیره

همانطور که قبلاً گفتیم شما بیشترین تخفیف را برای خرید در کیش در فصل پاییز دارید. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق خرید هستند، پاییز به کیش بروید کیش تخفیف های زیادی در این فصل برای مسافران قائل میشود. به هر حال، در این فصل هزینه ارزان تری برای بلیط هواپیما و رزرو هتل در کیش پرداخت خواهید کرد و میتوانید مشول تخفیف کیش گردی بشوید. بنابراین پول بیشتری برای خرید دارید. انواع قرعه کشی و جوایز ارائه شده در مراکز خرید کیش برای گردشگران یکی از مزایای سفر به کیش است.

ارزان ترین زمان برای کیش گردی

بهار کیش

آیا ورزشهای آبی مانند سوار شدن یا غواصی را ترجیح می دهید؟ و یا پرواز در آسمان چیزی است که شما را به کیش کشانده است؟!

 پرواز با چتر نجات بر فراز خلیج فارس هیجانی دارد که اکثر جوانان مشتاقانه منتظر آن هستند، اما گاهی اوقات حتی بزرگسالان نیز علاقه مند هستند و آن را نیز تجربه می کنند. در تمام روزهای سال وقتی هوا در جزیره آفتابی است شما می توانید انواع ورزش های آبی و حتی ورزش های کویری را در کیش گردی با ماشین انجام دهید.

 در روزهای بارانی، همه مردم جزیره به مکان های سرپوشیده می روند و دیگر تفریحی در ساحل وجود ندارد. بنابراین اواسط پاییز و زمستان تفریحات ساحلی را در کیش فراموش کنید. اواخر زمستان و تمام ماه های بهار بهترین زمان ممکن برای استفاده از تفریحات آبی جزیره است و لذت کیش گردی شما را دو چندان میکند.

زمان برگزاری جشنواره های کیش

جشنواره های کیش

ما تابستان را بهترین فصل برای سفر به کیش نمی دانیم، اما این همیشه درست نیست. با توجه به آب و هوای گرم و خشک جزیره کیش و گرمای شدید جزیره در تابستان، تعداد گردشگران به کیش کاهش می یابد. بنابراین ساکنین جزیره در این فصل جاذبه هایی را به کیش اضافه کرده اند. جاذبه هایی مانند ارائه انواع جشنواره های تابستانی و رویدادهای فرهنگی با تخفیفات عالی و البته قیمت ارزان! این جشنواره ها که هر سال از تیر تا شهریور برگزار می شود، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و درست در همین زمان است که کیش تخفیف های ویژه خود را رو میکند!

انواع جشنواره ها و کارناوال های هیجان انگیز، بازی های شاد، تئاتر و کنسرت های موسیقی، ورزش های آبی و ساحلی، تزئین محیط شهری جزیره و موارد دیگر در تابستان منتظر شما هستند. بنابراین بهترین زمان سفر به کیش و استفاده از تخفیف کیش گردی برای کسب جوایز نقدی و غیرنقدی بدون شک در  تابستان است.

خالی ترین فصل جزیره

بهترین زمان برای سفر به کیش برای کسانی است که به تنهایی و استراحت در ساحل علاقه دارند، اسفند یا اواسط پاییزاست. در ماه پاییزاز هوای خنک و خنک خلیج فارس با سواحل خالی و هزینه های ارزان لذت خواهید برد و بیشترین میزان تخفیف کیش گردی را نیز در همین ماه ها در سایت هایی مانند: سفرآس 24، نهال گشت، علی بابا و ... مشاهده خواهید کرد. اگر در اواسط هفته به این جزیره بروید، می توانید گردشگران را با انگشتان دست خود شمارش کنید! سواحل جزیره کیش را بگردید و از قدم زدن روی ماسه های ساحلی لذت ببرید. خلوت ترین ماه ها برای کیش گردی با ماشین نیز همین ماه ها است.

چه زمانی سفر به کیش ارزان ترین خواهد بود؟

در مهر، اواخر فروردین و ماه شهریور می توانید ارزان ترین تور کیش یا ارزان ترین بلیط هواپیما به این مقصد گردشگری را پیدا کنید. اگرچه فصل های بارانی سال بهترین زمان برای سفر به کیش نیست، اما ارزان ترین فصل برای سفر به این جزیره است. بنابر این اگر طالب یک کیش گردی ارزان قیمت هستید در این ماه ها برنامه سفر خود را برای سفر به این جزیره بریزید!

زمان مناسب برای غواصی در کیش

غواصی در کیش

می توانید در تمام طول سال برای غواصی به کیش بروید، اما بهتر است صبح زود بروید. یادگیری غواصی و آماده شدن برای غواصی زمان می برد. بنابراین اگر بعد از ظهر بروید، نمی توانید غواصی کنید. زیرا هوا زودتر تاریک می شود و زیبایی دریا را مشاهده نخواهید کرد. بهترین زمان روز برای غواصی ظهر و زمانی است که خورشید بر فراز آسمان قرار دارد. غواصی در خلیج فارس را در کیش گردی های خود از دست ندهید.

کیش گردی مجازی؛ قبل از رفتن به کیش تفریحات خود را انتخاب کنید!

یک روش جالب برای کیش گردی که جدیدا میتوان آن را مشاهده کرد کیش گردی مجازی است. تور مجازی یک مجموعه اطلاع رسانی است که میتوانید قبل از آنکه به مقصدی سفر کنید مکان های دیدنی آن را با دوربین های 360 درجه مشاهده کنید. این تورها به صورت چند رسانه ای و همراه با تصاویری با کیفیت دید خوبی از شهر مقصد به شما میدهد. بینندگان میتوانند با چرخاندن، بزرگ نمایی و با جا به جایی در تصویر و نقاط عکاسی شده به صورت شبیه سازی در آن مکان حرکت کرده و تمامی جزئیات مکان مورد نظر خود را ببینند. این امکان کیش گردی را برای شما بسیار آسان تر کرده است و میتوانید با خدمت کیش گردی مجازی پیش از آن که به این جزیره سفر کنید مقاصد تفریحی خود را ببینید و آن ها را انتخاب کنید.

سخن آخر

کیش

کیش یکی از مقاصد مناسب برای سفر است که هر شهروند ایرانی علاقه دارد تا یک بار هم که شده آن را تجربه کند. با پیشرفت علم رسانه شما میتوانید با کیش گردی مجازی تمامی مقاصد تفریحی خود را پیش از رفتن به جزیره مشاهده و انتخاب کنید؛ اگر خواهان یک کیش گردی ارزان قیمت هستید ما در این مقاله به طور مفصل ماه هایی را که میتوانید از تخفیف های ویژه کیش استفاده کنید برای شما شرح دادیم.

 

ارسال نظر: