کدخبر: 4232

ساشا سبحانی | عکس ساشا سبحانی| بیوگرافی ساشا سبحانی

ساشا سبحانی از برگشتش به ایران گفت! | فیلم دیده نشده

قمار باز مشهور اینستاگرامی و آقازاده پر حاشیه این بار با قلدری درباره عدم توانایی ایران برای دستگیر او می گوید.

ساشا سبحانی شاخ اینستاگرامی و آقازاده مشهور برای مردم ایران خط و نشون کشید.ساشا سبحانی کی از آقازاده ها و شاخ های اینستاگرامی است. ساشا سبحانی از ایران مهاجرت کرده است. ساشا سبحانی با پول های مردم زندگی لاکچری ای را برای خود ساخته است. ساشا سبحانی در اینستاگرام ترویج روابط نامتعارف و لایو های نامنسب را دارد. ساشا سبحانی اخیرا در لایوی با یکی دیگر از شاخ های اینستاگرامی برای مردم و ایران شاخ و شانه کشیده بود.

ساشا سبحانی

قمار باز مشهور اینستاگرامی و آقازاده پر حاشیه این بار با قلدری درباره عدم توانایی ایران برای دستگیر او می گوید. ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران و یکی از اصلی ترین سرشبکه های قمار و شرطبندی که با تهیه ی فیلم های مستهجن در اینستاگرام به چند میلیون فالوور رسیده در اظهاراتی جالب ادعا می کند که هیچ کس نمی تواند او را به ایران بازگرداند.

ساشا سبحانی

ساشا سبحانی  در لایوی اینستاگرامی گفت: من رو نمی تونن به ایران برگردونن! اگر یک درصد هم این اتفاق بیوفتند جنازه من به ایران می رسد، اون ها نمی تونن زنده من رو داشته باشند.

ساشا سبحانی

بعد از دستگیری میلاد حاتمی صحبت های زیادی درباره سرنوشت سایر شاخ های اینستاگرامی شبیه او مطرح شده که ظاهرا ساشا سبحانی خیلی احساس گردن کلفتی می کند و می گوید که ایران نمی تواند او را دستگیر کند.

قلدری ساشا سبحانی برای مردم ایران

ساشا نه تنها برای دولت ایران بلکه برای مردم ایران هم خط و نشان کشیده و گفته حتی مردم عادی هم نمی توانند در خارج کشور به او زور بگویند و یا با او در بیفتند. محمد سبحانی معروف به ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در مکزیک و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد می باشد و یک خواهر بنام فائزه دارد. نام ساشا سبحانی اولین با در سال 91 با عنوان قتل در مهمانی پسر سفیر ونزوئلا سر زبان ها افتاد، ماجرا هم درگیری دونفر در مهمانی او در پارتی شبانه بودند. این جریان بعد از مدتی از دستگیری و مشخص شدن عدم نقش سبحانی در قتل او از بازداشت آزاد شد.

ارسال نظر: