کدخبر: 4273

محسن تنابنده| عکس محسن تنابنده| بیوگرافی محسن تنابنده

واکنش محسن تنابنده به سیلی خوردن استاندار

محسن تناینده بازیگر و کارگردان معروف سینمای ایران به سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی واکنش نشان داد.

​محسن تنابنده متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ است. محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. محسن تنابنده فرزند دوم خانواده است و جز خودش، سه برادر و سه خواهر دارد. محسن تنابنده ازدواج کرده و یک پسر دارد. محسن تنابنده در دومین تجربهٔ کارگردانی خود، در سال ۱۳۹۷، فیلم قسم را ساخت.

در مراسم معارفه «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جدید آذربایجان شرقی، یکی از شهروندان با حضور بر روی سن به سمت تریبون رفت و به گوش استاندار که در حال سخنرانی بود سیلی محکمی زد. این اتفاق واکنش های متفاوتی در فضای مجازی در پی داشت.

محسن تنابنده با انتشار عکسی کنایه آمیز در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود نوشت:

محسن تنابنده

بیوگرافی محسن تنابنده 

محسن تنابنده  فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او فیلم نامه نویس و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. و همه او را با بازیگر نقش نقی در سریال نوروزی پایتخت می شناسند.

محسن تنابنده می گوید:من قبل از اینکه دانشجوی رشته بازیگری بشوم، بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی شدم. از کودکی که در آمفی تئاتر پیکان شهر نقش کرم دندان را بازی می کردم تا امروز که کمی در دنیای بازیگری مطرح شده ام، حال و هوایم عوض نشده است. همیشه به فکر تحقیق و پژوهش و بازی کردن و کودکی کردن هستم.

دو قسمت پایانی سریال «پایتخت ۶»، در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفند ماه سال گذشته پخش شد. قرار است امشب دوباره این دو قسمت برای مخاطبان بازپخش شود.

«پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند.

این موضوع واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران، چهره‌ها و مقامات ایرانی به دنبال داشت؛ بسیاری از رفتن ترامپ ابراز خوشحالی کرده و برخی نیز او را به سخره گرفتند. در همین راستا محسن تنابنده نویسنده و بازیگر طنزپرداز ایرانی که با حضور در سریال پرطرفدار «پایتخت» در نقش «نقی معمولی» بر شهرت خود افزود، تصویر طنز و معناداری را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

صحبت های محسن تنابنده پس از دریافت جایزه

محسن تنابنده

تنابنده پس از دریافت جایزه‌اش ضمن تشکر از هیئت داوران گفت: خیلی تشکر می‌کنم از هیئت داوران و می‌دانم که در حضور آقای میرکریمی به من لطف کردند تا من در کنار او یاد بگیرم و فیلم‌های بهتری بسازم.

جایزه ویژه هیئت داوران توسط منصور ضابطیان اهدا شد به رضا جمالی برای فیلم «پیرمرد‌ها نمی‌میرند».

جایزه بهترین فیلم توسط غلامرضا موسوی به «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی اهدا شد.

میرکریمی هم پس از دریافت این جایزه ضمن تشکر از سفیر استرالیا در ایران گفت: می‌خواستم از آرمین میلادی تشکر کنم به دلیل استمراری که در برگزاری این جشنواره داشته است. جشنواره‌ها کوچک یا بزرگ یک فرصت هستند برای ملت‌ها تا بتوانند ارتباط فرهنگی داشته باشند. جشنواره‌هایی مثل جشنواره فیلم‌های ایرانی استرالیا می‌تواند مسافت‌های خیلی دور مثل از اینجا تا استرالیا را کوتاه کند.

وی ادامه داد: باید دست‌مریزاد گفت به خودش و تیمش برای برگزاری این جشنواره و به دلیل اینکه یک هیئت داوری حرفه‌ای برای این کار انتخاب کرده است. من از تک تک اعضای هیئت داوران به دلیل توجهی که به فیلمم داشتند، تشکر می‌کنم. امیدوارم این جشنواره روز به روز بزرگ‌تر و حرفه‌ای‌تر شود و از همه مهم‌تر اینکه سینمای ایران را بیشتر و بیشتر به کشور بزرگی مثل استرالیا معرفی کند که ما می‌شناسیمش هرچند که از آن دور هستیم.

ازدواج محسن تنابنده

محسن تنابنده

محسن تنابنده در سال ۱۳۹۴ با روشنک گلپا ازدواج کرده است

فیلم های محسن تنابنده

محسن تنابنده

علی البدل

فراری

پایتخت ۴

گینس

ایران برگر

ابله

پایتخت ۳

لامپ ۱۰۰

سرزمین کهن

شاهگوش

 پایتخت ۲

شب یلدا ( بخشی از پایتخت ۲)

محسن تنابنده

 محمد (ص)

 پایتخت

چاردیواری

 ندار ها

سنگ اول

سن پترزبورگ ۱

هفت دقیقه تا پاییز

 مأمور بدرقه

  پیامک از دیار باقی

 استشهادی برای خدا

زمانی برای دوست داشتن

هندوانه ی شب یلدا

اگه می‌تونی منو بگیر

آفساید

چند کیلو خرما برای مراسم تدفین

چند می گیری گریه کنی؟

 دانه های ریز برف

کنار رودخانه  

فعالیت هنری محسن تنابنده

محسن تنابندهمحسن تنابنده در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم استشهادی برای خدا شد. تنابنده در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نفش اول مرد را برای بازی در فیلم‌های سنگ اول و هفت دقیقه تا پائیز به‌دست آورد.

ارسال نظر: