کدخبر: 4329

عکس بازیگران/ نرگس محمدی/ عکس جدید نرگس محمدی

گریه و ضجه های تلخ نرگس محمدی برای برادرزاده اش + تصاویر خصوصی نرگس محمدی در اینستاگرام

به تازگی نرگس محمدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران فیلمی از برادرزاده اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

پست جدید اینستاگرام نرگس محمدی را ببینید.نرگس محمدی برارزاده‌اش را از دست داده است.نرگس محمدی یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد.نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده است.تصاویر جدید نرگس محمدی را ببینید.

پست جدید نرگس محمدی

تحصیلات نرگس محمدی 

نرگس محمدی می گوید از ابتدا دوست داشتم در رشته هنر ادامه تحصیل دهم اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما  شرکت می‌کردم اتفاقی برایم افتاد که امتحان را از دست دادم. به همین دلیل در شاخه تجربی کنکور دادم و در رشته پرستاری پذیرفته شدم.

نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ ام به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده‌ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

آشنایی با نرگس محمدی 

نرگس محمدی نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگر یشد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

او با شکرت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. در ابتدا کار خود را با تئاتر شروع کرده و با بازی در فیلم ریسمان باز وارد دنیای سینما شد، او سپس با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا استعداد بازیگری خودش را نشان داد و سپس برای نقش اول سریال ستایش انتخاب شد.

همسر نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی

نرگس محمدی نرگس محمدی در سال 1396 با علی اوجی (بازیگر و تهیه کننده موسیقی) ازدواج کرد. آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی با هم ازدواج کردند.

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد

اخلاق نرگس محمدی و همسرش

نرگس محمدی خانم محمدی می گوید: من و علی در نظرات، تصمیمات و انتخاب های مان خیلی شبیه به هم هستیم، وقتی تصمیم به ازدواج گرفتیم تمام دوستانم به من می گفتند: (چقدر شبیه به هم هستید!). بار اول که علی به من پیشنهاد ازدواج داد پذیرفتم، برای من خیلی اهمیت دارد که همسرم مثل من هنرمند باشد و مرا درک کند.

نرگس محمدی به مهربانی و صداقت خود مشهور است. او می گوید: دروغ مادر تمام اتفاقات بد است، من اصلا دروغ نمی گویم چون دورغ گویی نابودم می کند. به نظر من اگر در زندگی یک آدم بدترین اتفاق هم بیافتد نباید دروغ بگوییم.

تصاویر جدید نرگس محمدی در اینستاگرام 

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی

ارسال نظر: