کدخبر: 4336

اخبار سیاسی | خبر سیاسی | خبر سیاسی روز

واکنش زاکانی به اعتراض های مردم در استخدام داماداش

به نقل از عصر ایران، طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

علیرضا زاکانی در یک توییت به حواشی ایجاد شده درباره انتصاب یکی از بستگانش در شهرداری واکنش نشان داد .

 به نقل از عصر ایران، طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

علیرضا زاکانی در این مورد نوشت: مهندس حیدری هیچ رابطه استخدامی با شهرداری و دریافتی از آن نخواهد داشت. قرار است از تجربه و دانش ایشان برای نظارت و اشراف بنده در پروژه هوشمند سازی تهران استفاده شود.

زاکانی

نادعلی، سخنگوی شورای شهر اصولگرا نیز در این خصوص گفته است که حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا نیازمند یک مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰% مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند. آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد. البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابط استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد. حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.

این در حالی است که علیرضا زاکانی در مناظرات انتخاباتی بر سر کار نیاوردن بستگان و اقوام خود تأکید کرد و ادعا کرد که قصد دارد شایسته‌گزینی کند.(ایلنا)

ارسال نظر: