کدخبر: 4361

بنزین | افزایش قیمت بنزین | بنزین لیتری چند؟

لیست پمپ بنزین هایی که فعال شده | جزئیات جدید از وضعیت پمپ بنزین ها

طبق آخرین اخبار امروز صبح، ۲۸۰۰ جایگاه فعال در کشور بنزین آزاد می‌زنند.

طبق آخرین اخبار، ۲۸۰۰ جایگاه فعال در کشور بنزین آزاد می‌زنند اما کدام جایگاه‌ها در تهران سوخت‌گیری می‌کنند؟

طبق آخرین اخبار امروز صبح، ۲۸۰۰ جایگاه فعال در کشور بنزین آزاد می‌زنند. صبح امروز مسیریاب بلد لیستی از جایگاه‌های فعال تهران ارایه داد. لیست پمپ بنزین‌های فعال تهران از این قرار است:

پمپ‌بنزین شماره ۲۵۰

پمپ‌بنزین گیشا

پمپ‌بنزین زرتشت

پمپ‌بنزین ساعی

پمپ‌بنزین شهرآرا

پمپ‌بنزین میرزای شیرازی

پمپ‌بنزین وصال

پمپ بنزین پتروصدف

پمپ بنزین فردوسی

پمپ‌بنزین مفتح

پمپ بنزین آذربایجان

پمپ‌بنزین آریافر

پمپ بنزین پتروصدف

پمپ‌بنزین شماره ۲۸۴

پمپ‌بنزین ملک ۱۵۵

پمپ‌بنزین وحدت اسلامی

پمپ‌بنزین شرکتی شماره ۲۳۸

پمپ‌بنزین بهارستان

پمپ‌بنزین جناح

پمپ‌بنزین آزادی

پمپ‌بنزین ۲۱۲ غرب

پمپ بنزین آیت‌الله کاشانی

جایگاه سوخت شماره ۲۷۶

پمپ‌بنزین جردن

پمپ‌بنزین پترو قطران

پمپ‌بنزین میدان شهدا

پمپ‌بنزین شماره ۱۰۶

پمپ‌بنزین قاسم‌آباد

پمپ‌بنزین سردار جنگل

پمپ‌بنزین پل صدر

پمپ‌بنزین میدان بهمن

پمپ‌بنزین شماره ۱۰۹

پمپ بنزین پتروصدف شماره ۱۵۴

پمپ‌بنزین غفاری شماره ۲۶۴

پمپ‌بنزین بهران

پمپ‌بنزین ایران‌پارس

پمپ‌بنزین پروما

پمپ بنزین شماره ۲۰۶

پمپ‌بنزین شماره ۱۶۵ شرکتی قلی‌زاده

پمپ‌بنزین شماره ۲۰۹

جایگاه سوخت ولی‌عصر

پمپ‌بنزین کن

پمپ‌بنزین شماره ۲۰۸

پمپ‌بنزین خاوران

پمپ‌بنزین اختصاصی سوخت

پمپ‌بنزین شماره ۱۳۴

پمپ‌بنزین شهرک صدرا

پمپ‌بنزین دهکده المپیک

پمپ‌بنزین هجرت

پمپ‌بنزین شماره ۲۸۰

پمپ‌بنزین زیبادشت

پمپ‌بنزین آل‌ور

چمچ‌بنزین شهید کاظمی

پمپ‌بنزین شماره ۲۶۸

پمپ‌بنزین تهرانسر

پمپ‌بنزین پروین

پمپ‌بنزین شهید رسولی

پمپ‌بنزین شهرری

پمپ‌بنزین شهدا

پمپ‌بنزین شهید محلاتی

پمپ‌بنزین پارک چیتگر

پمپ‌بنزین احمدآباد

پمپ‌بنزین شماره ۱۹۴

پمپ‌بنزین دو منظوره شلمچه

پمپ‌بنزین زیبادشت

روز پیش سامانه هوشمند سوخت‌گیری دچار حمله سایبری شده بود. این گزاره‌ای بود که با ادعاهای ضد و نقیضی روبه‌رو شد. برای مثال هادی بیگی‌‎‌نژاد، عضو کمسیون انرژی به تجارت‌نیوز گفته بود دلیل این مشکل حمله سایبری بوده است. این در حالی است که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و رئیس پدافند غیرعامل این ادعا را تایید نکردند.

گفتنی است کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگوی زنده رادیویی با تاکید بر ثابت ماندن سهمیه سوخت راننده‌ها گفت: بنزین به هیچ وجه گران نمی‌شود. دولت و مجلس هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت ندارند و تا کنون ابلاغیه‌ای به ما ارسال نشده است.

پس از اختلال گسترده روز گذشته در روند سوخت‌گیری و مشکلات مردم در پمپ‌بنزین‌ها، به نظر می‌رسد اوضاع امروز بهتر است، با این حال به نظر می‌رسد همه جایگاه‌ها فعلا به حالت قبل برنگشته‌اند. طبق آخرین وعده تا ظهر امروز قرار است وضعیت به حالت قبل نزدیک شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز گذشته اختلالی در روند سوخت‌گیری به وجود آمد که در نهایت علت آن هک شدن سامانه هوشمند سوخت اعلام شد. صبح امروز نیز رئیس انجمن جایگاه‌داران اعلام کرده مشکل به‌روز نبودن این سامانه را سال‌هاست که گوشزد کرده بودند اما توجهی به آن نمی‌شد و تا زمانی که این به‌روزرسانی انجام نشود ممکن است مجددا چنین اتفاقی رخ دهد.

اما آخرین وضعیت بنزین اکنون چطور است؟

بنزین

پس از اختلال گسترده روز گذشته در روند سوخت‌گیری و مشکلات مردم در پمپ‌بنزین‌ها، به نظر می‌رسد اوضاع امروز بهتر است، با این حال به نظر می‌رسد همه جایگاه‌ها فعلا به حالت قبل برنگشته‌اند. طبق آخرین وعده تا ظهر امروز قرار است وضعیت به حالت قبل برگردد.

تا قبل از ساعت ۲۳ شب گذشته نیز سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: آمار جایگاه‌هایی که امکان عرضه سوخت با نرخ ۱۵۰۰ تومان را دارند در حال افزایش است و تلاش برای رفع مشکل به طور کامل ادامه دارد.

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این که از لحاظ امنیتی راه‌حل‌های فنی در تعدادی از جایگاه‌ها در حال انجام بوده و امکان سوخت‌گیری با کارت فراهم شده است، اظهار کرد: موارد در حال بررسی است و در ساعات آتی مشکل به طور کامل برطرف می‌شود و تمام جایگاه‌ها می‌توانند این دستورالعمل را اعمال کنند.

او با بیان این که تا قبل از ظهر برای کل جایگاه‌ها به صورت آفلاین و با نرخ دوم امکان سوخت‌گیری فراهم می‌شود، گفت: برای استفاده از سیستم هوشمند نیز کار تیم فنی به خوبی پیش رفته و راه حل‌ها جواب داده است. نگرانی برای تامین سوخت نداریم. مخازن برای تامین نیاز سوخت کشور کافی است و مردم نگران این مساله نباشند.

به گفته وی، سهمیه کارهای سوخت نیز هیچ تغییری نخواهد کرد و در شرایط فعلی بهتر است مردم به پمپ‌بنزین‌ها مراجعه نکنند و فرآیند سوخت‌گیری را به زمانی دیگر موکول کنند.(ایسنا)

از سوی دیگر مدیر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرده است: با قاطعیت می‌گویم هیچ اتفاقی برای سهمیه کارت‌های سوخت نخواهد افتاد فقط یک وقفه چندساعته است که بعد از گذر از آن هموطنان می‌توانند از کارت‌های سوخت استفاده کنند و سهمیه آن‌ها هم محفوظ است.

همچنین هادی بیگی‌نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس می‌گوید: ما کمبود بنزین نداریم بلکه سامانه هوشمند سوخت در سراسر کشور هک شد و این مشکل به وجود آمد.

ارسال نظر: