کدخبر: 4374

مهدی طارمی به قولش عمل می کند؟

مهدی طارمی در خصوص باخت مقابل یاران محمد محبی در مسابقات «لیگ کاپ» توضیحاتی ارائه داد.

 

شب گذشته در چارچوب مسابقات «لیگ کاپ» تیم سانتاکلارا با حضور ثابت محمد محبی به مصاف پورتو در شب نیمکت نشینی طارمی رفت و در نهایت به برتری ۳ بر یک رسید. 

در این بازی پورتو موقعیت‌های زیادی را خراب کرد و در اولین مسابقه خود در این رقابت یک باخت متحمل شد. طارمی از دقیقه ۶۰ وارد مسابقه شد و توانست تک گل تیمش را به ثبت رساند. از طرف دیگر محمد محبی ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرد.

در جدول گروه D این سری از مسابقات، سانتاکلارا با ۲ بازی و ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ریوآوه با یک بازی و یک امتیاز و پورتو با یک بازی و صفر امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. از این ۳ تیم ، یک تیم به مرحله پایانی رقابت‌های لیگ کاپ صعود خواهد کرد.

مهدی طارمی پس از باخت در خصوص اینکه گل زده ولی نتوانسته پیروز مسابقه شود، گفت: ممنونم از شما، این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم. ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم ولی بدشانس بودیم. به نظرم این نتیجه برای ما خیلی بد است ولی ما ادامه خواهیم داد که در آینده آن را جبران کنیم.من اینجا می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم که برای دیدن مسابقه ما به اینجا آمدند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی ما برای درخشش پورتو به مبارزه ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید.

وی در خصوص اینکه پورتو باید در هر ۳ روز یک بار بازی کند، اظهار داشت: این طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم.برای ما چنین چیزی اصلا عجیب نیست.همانطور که شما گفتید، خیلی سخت است. فشار زیادی دارد و سفرهای متعددی را به همراه خواهد داشت. این به هر حال فوتبال است و ما باید انجامش دهیم.

ارسال نظر: