کدخبر: 4481

زمان بازگشایی مدارس اعلام شد!| چگونگی حضور معلمان تهرانی در مدارس + جزئیات بیشتر

به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند

 

 عبدالرضا فولادوند، درباره بازگشایی مدارس در تهران اظهار کرد: طبق قرار گذشته، بازگشایی مدارس در مقطع متوسطه دوم از ۱۵ آبان و متوسطه اول از اول آذرماه خواهد بود. درباره مقطع ابتدایی نیز در آینده نزدیک تصمیم گیری می شود.

وی درباره شرایط و نحوه حضور معلمان در مدارس با توجه به تصمیمات اتخاذ شده پیرامون بازگشایی مدارس اظهار کرد:به تناسب تصمیمی که شورای معلمان، شورای مدرسه و کمیته بهداشت مدرسه می گیرند پرسنل اعم از اجرایی و آموزشی باید پای کار بیایند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بنابراین حضور یا عدم حضور معلمان به تناسب آن تصمیم است؛ اگر تصمیم بر آموزش حضوری یا ترکیبی باشد، معلمان باید به مدرسه بیایند و اگر غیرحضوری است به همین ترتیب اقدام می شود.

فولادوند  همچنین با اشاره به تشکیل کمیته سلامت در مناطق و مدارس برای بازگشایی مدارس گفت:  در صورت رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به صدور مجوز  آموزش حضوری دانش آموزان اقدامات لازم صورت می گیرد. در این مسیر گفت وگو و اقناع خانواده ها نیز در راستای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس مهم است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر: