کدخبر: 4565

آمار کرونا /آمار کرونا امروز / آمار کرونا در ایران

آمار کرونا امروز 10 آبان 1400 چقدر شد؟

از دیروز تا امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

 وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز دهم آبان ماه اعلام کرد.

آمار کرونا در ایران تا امروز  دهم آبان ماه از سوی وزارت بهداشت اعلام شد. طبق این آمار همچنان روزانه بیش از صد ایرانی با کرونا جان می سپارند. بخشی از مرگ و میر کرونایی به افرادی بر می گردد که همچنان در مقابل دریافت واکسن مقاومت می کنند و باعث افزایش آمار کرونا می شوند.

وزارت بهداشت با اعلام اینکه تا کنون ۵۲ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۴۹ نفر دُز اول، ۳۵ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۶۱۷ نفر دُز دوم و ۹۲ هزار و ۸۸۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۸ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۵۵۲ دُز رسید افزود:در شبانه روز گذشته، یک‌میلیون و ۴۹ هزار و ۹۲۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

از دیروز تا امروز ۱۰ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۹۳۴ هزار و ۴۹۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۶ هزار و ۴۵۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۵۲۱ هزار و ۹۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۸۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۵ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۳۸۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد و ۱۱۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر: