کدخبر: 4594

یحیی گل محمدی آبروی پرسپولیس را برد! + جزئیات بیشتر

بعد از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم، هواداران پرسپولیس به شدت به کادر فنی این تیم اعتراض کردند

 

پرسپولیس نخستین باخت فصل را خیلی زود و در هفته سوم تجربه کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که فصل قبل هم مقابل آلومینیوم در اراک مغلوب شده بودند؛ بار دیگر مقابل تیم رسول خطیبی شکست خوردند تا اوضاع خیلی زود برای  قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر بحرانی شود.

جدا از باخت در ابتدای لیگ و عقب افتادن از کورس مدعیان قهرمانی، نمایش تیم یحیی بسیار بد بود. خیلی‌ها بعد از شکست سنگین مقابل الهلال معتقد بودند؛ آن دیدار بدترین نمایش پرسپولیس در چند سال اخیر بود ولی در بازی با آلومینیوم اراک نمایش سرخ پوشان از بازی با الهلال هم بدتر بود و جای هیجگونه دفاعی نداشت. عملکرد ضعیف به حدی مشهود بود که حتی یحیی گل‌محمدی بعد از بازی و در کنفرانس خبری اعلام کرد؛ تیمش حتی لایق کسب یک امتیاز هم نبود و باید این دیدار را می‌باخت.

درست دقایقی بعد از این بازی، بحث و تبادل نظر در خصوص شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک به اوج خودش رسید و هواداران پرسپولیس که به شدت از باخت تیم محبوبشان ناراحت بودند عوامل مختلفی را باعث باخت تیمشان می‌دانستند.

نکته عجیب ماجرا اما اینجاست که اکثر هواداران پرسپولیس علاوه بر مشکلات مالی و مدیریتی، مشکل اصلی تیمشان را مسائل فنی عنوان می‌کردند و شخص یحیی گل‌محمدی را مقصر اصلی شکست پرسپولیس می‌دانستند.

پرسپولیسی‌ها با انتقاد از عملکرد فنی پرسپولیس، ارنج نامناسب و تعویض‌های بد یحیی معتقد بودند با ادامه این روند این تیم کار سختی برای تکرار قهرمانی‌های خودش دارد.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر: