کدخبر: 4627

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

جسد پدر و پسر در باغ خانوادگی پیدا شد | جزئیات قتل وحشتناک

پسر جوان وقتی همراه خانواده‌اش به باغ‌شان در حوالی زنجان رفته بود، چشمش به جوانی افتاد که یک‌سال قبل با او درگیر شده بود.

در درگیری میان اعضای 2خانواده، 2نفر کشته و 2نفر مجروح شدند. پسر جوان وقتی همراه خانواده‌اش به باغ‌شان در حوالی زنجان رفته بود، چشمش به جوانی افتاد که یک‌سال قبل با او درگیر شده بود. همین ملاقات اتفاقی باعث سر باز کردن کینه قدیمی و درگیری هولناکی شد که جان 2نفر را گرفت.

ظهر دوشنبه درگیری خونینی میان اعضای 2خانواده در باغی در حوالی عوارضی زنجان به تبریز رخ داد. اعضای این دو خانواده با بیل، چاقو و تفنگ شکاری به جان هم افتاده بودند و مأموران پلیس وقتی به محل حادثه رسیدند که 2نفر از آنها بر اثر ضربات بیل و چاقو جان‌شان را از دست داده بودند. مقتولان مردی 70ساله و پسر 20ساله وی بودند.

 2پسر 40 و 30ساله این خانواده نیز به‌شدت مجروح شده بودند که به‌ بیمارستان انتقال یافتند اما بررسی‌ها نشان می‌داد عاملان این جنایت که پدری 60ساله به همراه پسر 27ساله‌اش و یکی از آشنایان‌شان بودند، از محل گریخته بودند.

قتل پدر و پسر در زنجان

قتل

با شروع تحقیقات معلوم شد که درگیری این دو خانواده بر سر کینه‌ای یک‌ساله به‌وجود آمده بود. ماجرا از این قرار بود که یک‌سال قبل، پسر جوان خانواده مقتولان با پسر 27ساله خانواده قاتل در یکی از محله‌های زنجان به‌دلیل چشم تو چشم شدن و نگاه چپ با هم درگیر شده بودند و کار به زد و خورد کشیده شده بود.

با این حال آن درگیری به پایان رسید تا اینکه ظهر دوشنبه، پسر 27ساله زمانی که به همراه خانواده‌اش برای سرکشی به باغ‌شان رفته بود، چشمش به همان پسر جوان افتاد که سال قبل با او درگیر شده بود. این پسر جوان نیز آن روز به همراه خانواده‌اش برای انجام کارهای کشاورزی به باغ‌شان که در همان نزدیکی بود، رفته بود و همین ملاقات اتفاقی، باعث شروع درگیری خونین شد. پسر 27ساله به همراه پدرش، یکی از آشنایان‌شان و بقیه اعضای خانواده درحالی‌که بیل، چماق، چاقو و تفنگ شکاری در اختیار داشتند، وارد باغ مقتولان شدند تا انتقام درگیری سال گذشته را بگیرند.

به این ترتیب دعوای هولناکی میان اعضای این دو خانواده رخ داد و در نهایت باعث مرگ 2نفر از اعضای خانواده مقتولان و مجروح شدن 2پسر این خانواده شد.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با ابراز تأسف از وقوع این درگیری هولناک گفت: هر چند قاتلان در این درگیری از اسلحه غیرمجاز شکاری نیز استفاده کرده بودند اما علت اصلی کشته شدن مقتولان ضربات بیل، چاقو و ادوات کشاورزی بود.

وی ادامه داد: زن و بچه‌های هر دو خانواده نیز که در باغ حضور داشتند باهم درگیر شده بودند اما عاملان اصلی جنایت پسر 27ساله، پدر او و یکی از آشنایان‌شان بودند که از محل گریخته بودند. به‌گفته رحمتی، با تکمیل اطلاعات و شناسایی هویت عاملان جنایت تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شد و خوشبختانه کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در کمتر از 24ساعت مخفیگاه هر 3متهم فراری را شناسایی و آنها را یکی پس از دیگری دستگیر کنند.

وی افزود: علت این درگیری برمی‌گردد به اختلافی بین پسر خانواده ضارب و یکی از مجروحان که در بیمارستان بستری است و این اختلاف به‌اصطلاح زنجانی‌ها به‌دلیل بد نگاه کردن به‌وجود آمده و باعث درگیری میان آنها در سال گذشته شده بود.

براساس این گزارش، با دستگیری متهمان این پرونده برای آنها قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

ارسال نظر: