کدخبر: 4633

پژمان بازغی | عکس پژمان بازغی| بیوگرافی پژمان بازغی

علاقه پژمان بازغی به بازیگر ترکیه ای لورفت!

پژمان بازغی هنرمن و مجری معروف صدا و سینما به مرگ بازیگر معروف ترک واکنش نشان داد.

پژمان بازغی متولد ۱۹ مرداد  است.پژمان بازغی با بازی در سریال آژانس دوستی به شهرت دست یافت.پژمان بازغی با مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما ازدواج کرد و یک دختر به نام نفس دارد.  پژمان بازغی اصالت شمالی دارد. عکس جدید پژمان بازغی را ببینید.

سمرا دینچر بازیگر معروف ترکیه ای که با بازی در نقش مادر کوزی گونی مشهور شده بود در تاریخ ۱۰ آبان فوت کرد.

گفته شده است وی به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفته است.

پژمان بازغی که گویا با این هنرمند تجربه همکاری داشته است با انتشار یک استوری نوشت؛

هر چند همکاری مان کوتاه بود اما پایان برای هیچ کس خوشایند نیست . یادشان گرامی.

ورزش پژمان بازغی 

پژمان بازغی

پژمان بازغی پژمان بازغی از ورزش‌ های موردعلاقه او کارتینگ است زمانی نیز این رشته را به‌ طور جدی دنبال می کرده تا اینکه تصادف و شکستن دنده چپ عاملی برای کنار گذاشتن این رشته شد. پژمان بازغی در سریال خانگی قبله عالم ایفای نقش کرده و به زودی این سریال پخش خواهد شد.

ما سه برادریم، من پسر دوم خانواده هستم، پیام برادر بزرگتر و پرهام برادر کوچکتر؛ جالب اینکه هر سه‌ ما در دانشگاه امیرکبیر درس خواندیم. پیام در رشته مهندسی شیمی، صنایع غذایی خواند و پرهام در دانشگاه امیرکبیر، مهندسی صنایع خوانده است.

آقای بازیگر جزو اولین هنرمندانی بود که بعنوان یک مدل، عکسش رو بیلبورد های تبلیغاتی رفت که پس از آن قانون منع حضور هنرمندان در تبلیغات برای مدتی اجرا شد.

مجری گری پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی بعنوان مجری در برنامه چند درجه حضور داشته است. برنامه‌ ای که به سرگرمی‌ های هیجان انگیز و کم شناخته شده در ایران می‌ پرداخت و همچنین بعد از داریوش فرضیایی، به عنوان مجری برنامه سال تحویل ۱۳۹۶ شبکه دو سیما معرفی شد. پژمان بازغی در برنامه مسابقه ای کودک شو شبکه نسیم نیز است.

ازدواج پژمان بازغی 

پژمان بازغی

پژمان بازغی همسرم «مستانه مهاجر» از تدوین‌گرهای سینمای ایران است که اصولا تدوین‌گر فیلم‌های مستند است اما در عرصه سینما، فیلم‌های بمانی داریوش مهرجویی، سفر قندهار، آتش‌بس تهمینه میلانی، زن‌ها فرشته‌اند، کلاغ پر، کنعان، خواستگار محترم و مهمان،وصل مستان و چند فیلم دیگر را که حضور ذهن ندارم، تدوین‌گری کرده اما می‌دانم پرونده کاری‌اش از من شلوغ‌تر است. پژمان بازغی و مستانه مهاجر سال ١٣٨۶ در یک فضای سینمایی با یکدیگر آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

حاصل این ازدواج هم یک دختر کوچک به نام «نفس» است. پژمان بازغی در مورد ازدواجش میگوید: ازدواج من هم منطقی بود و هم عاشقانه، زیرا هر کسی که بخواهد با یک بازیگر ازدواج کند باید از تمامی مشکلات این کار مطلع باشد و از آن جایی که مستانه مهاجر، همسرم نیز در این عرصه فعالیت می‎کند و از نزدیک دشواری‎های کار ما را می‎داند، ازدواج‎مان منطقی‎تر بود.

دختر پژمان بازغی نفس در سال ١٣٨٧ متولد شد. دخترم آزاد است هر رشته‌ای را که دوست دارد انتخاب کند، منتهی در کمال دانش و آگاهی، دلم می‌خواهد دخترم دنیا دیده شود و با کشورهای مختلف جهان آشنا شود، اگر دوست داشت در سینما باشد، من مخالفت نمی‌کنم.

بیوگرافی پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

فیلم های سینمایی پژمان بازغی

اعتراف (1373-1375)

جوانی (1376)

بلوغ (1377)

دختری در قفس (1380)

دوئل (1381-1382)

سربازهای جمعه (1382)

تارا و تب توت فرنگی (1382)

کافه ستاره (1384)

ریسمان باز (1386)

خواب لیلا (1387)

خاطره (1388)

فاصله (1388)

ندارها (1389)

دولت مخفی (1391)

شهر تنهایی (1391)

ماموریت در تهران (1392)

انارهای نارس (1392)

خنده های آتوسا (1393)

این سیب هم برای تو (1393)

ناهید (1393)

من و شارمین ( 1394)

بارکد (1394)

 هلن( 1394)

 زار ر ( 1395)

اسرافیل ( 1395)

ارسال نظر: