کدخبر: 4671

حمله استاد دانشگاه به آقای رئیس | درگیری وحشتناک در دانشگاه یاسوج

عصر روز دوشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۰ یکی از دانشیاران این دانشگاه که با درخواست انتقالی اش از این دانشگاه مخالفت شد به دفتر اینجانب مراجعه کرد و پس از سر و صدا با هدف درگیری فیزیکی، اقدامی دور از شأن یک عضو هیئت علمی را انجام داد.

 استاد دانشگاه یاسوج با فلاکس چای به رئیس دانشگاه حمله ور شد.

 در پی درگیری یکی از دانشیارهای دانشگاه یاسوج احمد عریان رئیس این دانشگاه در  خصوص این اتفاق گفت: عصر روز دوشنبه دهم آبان ماه ۱۴۰۰ یکی از دانشیاران این دانشگاه که با درخواست انتقالی اش از این دانشگاه مخالفت شد به دفتر اینجانب مراجعه کرد و پس از سر و صدا با هدف درگیری فیزیکی، اقدامی دور از شأن یک عضو هیئت علمی را انجام داد.

وی افزود: این فرد که غیربومی استان بوده، تقاضای انتقالی داده که با درخواست او مخالف شد چراکه هر عضو هیئت علمی باید ۳۰ سال در دانشگاهی که عضو هیئت علمی شده به تحصیل و خدمت بپردازد، هر چقدر با شلوغ کردن، سر و صدا کردن قصد درگیری فیزیکی داشت اما من پاسخی به او ندادم که فلاکس داخل اتاق را پرت کرد و منجر به شکستن فلاکس و شیشه های اتاق شد اما مشکل خاصی برای من پیش نیامد چراکه سایر همکاران پس از اینکه متوجه سر و صدا شدند او را مجاب و از ادامه رفتاری و درگیری او جلوگیری کردند.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد: مگر می شود از امتیاز استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج استفاده کنند پس از اینکه دانشیار شدند و تازه باید نتیجه و ثمره آنها را استان ببیند و بدرد استان بخورد، انتقالی بگیرند و دانشگاه و دانشجویان را از داشتن دانشیار محروم کنند.

عریان عنوان کرد: اگر بنا باشد هرکس بیاید و از امتیاز استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج استفاده کند تا عضو هیئت علمی شود و به درجه دانشیاری برسد بعد تقاضای انتقالی دهد که مشکلی از این استان حل که نمی شود بلکه به مشکلات می افزاید.

ارسال نظر: