کدخبر: 4734

خبر خوش رئیسی برای کادر درمان + جزئیات بیشتر

همه دستگاه‌ها و نهادها در سراسر کشور باید همچنان آمادگی خود را در مقابله با بیماری کرونا حفظ کنند.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن اشاره به رفع برخی محدودیت‌‌های کرونایی در کشور، گفت: اولویت اصلی، حفظ و صیانت از سلامت دانش‌آموزان، دانشجویان، ‌کارگران و آحاد مردم است و حتماً باید بازگشایی‌ها همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و جایگزینی روش‌های هوشمند باشد.

رئیسی با انتقاد از سست شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حمل و نقل زمینی و هوایی، گفت: نباید با پایین‌ آمدن آمار و شاخص‌های ابتلا به کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دچار سستی شود.

وی با تأکید بر بروزرسانی شیوه‌نامه‌های پیشگیری از کرونا، گفت: باید وزارت بهداشت و درمان با همکاری سایر دستگاه‌ها برای بروزرسانی این شیوه‌نامه‌ها اقدام کند.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت حمایت از واکسن‌های ایرانی، گفت: دانشمندان و متخصصان کشورمان تلاش ارزشمندی در تولید واکسن داخلی داشتند که باید از آن‌ها حمایت حقوقی و مالی شود.

رئیسی در ادامه با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت و درمان تأکید کرد: پرداخت مطالبات کادر درمان کشور با اولویت انجام شود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و اقناع‌سازی مردم برای تزریق واکسن را حائز اهمیت دانست و گفت: لازم است تاثیر دریافت واکسن برای جامعه به خوبی تبیین شود تا شاهد افزایش روند واکسیناسیون و رسیدن به آمار بالای ۸۰ درصد در این زمینه باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

ارسال نظر: