کدخبر: 4748

مهدی طارمی اشک خانواده سرمربی پورتو را درآورد! + عکس دیده نشده

تیم فوتبال پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران در دیدار برابر فیرنسه پیروز شد و در جام حذفی پرتغال صعود کرد

مهدی طارمی آقای گل لیگ برتر ایران شد. اختلافات مهدی طارمی با سرمربی تیم ملی ادامه دارد.مهدی طارمی ۲۷ تیر ۱۳۷۱ به دنیا آمده است. مهدی طارمی  یک برادر و یک خواهر دارد.آخرین خبر درباره طارمی از را مشاهده می کنید.

تیم فوتبال پورتو در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی پرتغال شب گذشته به مصاف فیرنسی رفت و با نتیجه ۵ بر ۱ پیروز شد.

مهدی طارمی مهاجم ایران در ترکیب پورتو بود و ۷۳ دقیقه بازی کرد.

مهدی طارمی طارمی در دقیقه ۷۱ برای پورتو یک پنالتی گرفت و در حالی که انتظار می رفت خودش پنالتی بزند آن را به فرانسیسکو کونسیسائو پسر سرمربی پورتو داد تا او هم نخستین گل خود را در این تیم به ثمر برساند.

فرانسیسکو بعد از این گل در آغوش پدرش قرار گرفت و مادرش هم که روی سکوها بود از خوشحالی گریه کرد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری بعد از بازی درباره صحبتهایی که به پسرش بعد پس از گلزنی داشت، گفت: اعتراف می‌کنم اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که «برو از مهدی تشکر کن»، چون او معمولاً پنالتی‌ها را می زند. مهم بود که به یک مهاجم روحیه بدهیم نه به این دلیل که فرانسیسکو بود، بلکه به این دلیل بود که او یک مهاجم دنبال گل بود.

لحظه خطای پنالتی روی طارمی و گل پنجم پورتو را در ویدیوی زیر ببینید:

زندگی خصوصی مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی مهدی طارمی، مهاجم سابق تیم پرسپولیس، ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در محله صیادان شغاب بوشهر متولد شد. پدر او، علیرضا طارمی، به طور حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کرد و از پیشکسوتان صاحب نام فوتبال بوشهر است. علیرضا طارمی، ملقب به علیشاه، سابقه کاپیتانی در تیم پاس بوشهر را در کارنامه خود دارد.

او یک برادر و یک خواهر دارد. طارمی از ۶ سالگی به مدرسه فوتبال رفت و از ۱۰ سالگی با تیم جوانان برق فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد. طارمی سابقه بازی در تیم‌های برق بوشهر، حیات بوشهر، ایران جوان و شاهین بوشهر را در کارنامه خود دارد. مهدی طارمی دیپلم دارد.

تحصیلات مهدی طارمی

مهدی طارمی مهدی طارمی تحصیلات زیادی ندارد و به دلیل علاقه شدیدش به فوتبال در دوران دبیرستان درس را رها کرد و به دنبال حرفه مورد علاقه خود که استعداد فراوانی در آن داشت رفت

شروع فوتبال مهدی طارمی

مهدی طارمی او فوتبالش را در سال ۱۳۸۱ با تیم نوجوانان و جوانان برق بوشهر آغاز کرد و با درخشش در تیم توانست توجه مربیان فوتبال را به خود جلب کند.یک سال بعد یعنی سال ۱۳۸۲ به تیم حیات بوشهر رفت و بعد از یک سالدوباره به تیم برق بوشهر امد و در سال ۱۳۸۶ برای تیم ایرانجوان بوشهر بازی کرد.

او بازیکن تیم ملی فوتبال است و در اردیبهشت ۱۳۹۳ به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. او همچنین سابقهٔ بازی در تیم های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را دارد.

دعوت مهدی طارمی در تیم ملی

مهدی طارمی

مهدی طارمی او نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۲۰۱۵ انجام داد. او در سومین بازی ملی خود پایش به گلزنی باز شد و در چارچوب مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بار برابر گوام گلزنی کرد.

طارمی در چهارمین بازی ملی خود نیز درخشان ظاهر شد و در جریان پیروزی سه بر صفر بر هند، با سماجت خود یک پاس گل برای آندرانیک تیموریان ساخت و گل سوم را نیز به ثمر رساند. او در پنجمین بازی ملی خود برابر عمان اولین کارت زرد خود را دریافت کرد.

نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ ۲ آذر ۱۳۹۳ و در ۷۹مین شهرآورد تهران مقابل استقلال بود که در آن پرسپولیس با نتیجهٔ ۲–۱ به پیروزی رسید. او در آن بازی دیدنی گلی نزد، امّا به عنوان یک بازیکن تعویضی نقش موثّری در گل اوّل داشت و با پاس حساب شدهٔ او محمّد نوری گل اوّل و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی با یک ضربهٔ چیپ مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ و خوشحالی خاص‌اش پس از گل، به یک قهرمان در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

مهدی طارمی در پرسپولیس

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی طارمی در سال ۹۳ که پرسپولیس تحت سرمربیگری علی دایی بود به این تیم پیوست و قرار داد ۲ ساله خود را سفید امضا کرد، نخستین درخشش مهدی طارمی در پرسپولیس در دربی هفتاد و نهم بود که در آن پرسپولیس با نتیجه ۲–۱ به پیروزی رسید. طارمی در آن بازی دیدنی گلی نزد، اما به‌عنوان یک بازیکن تعویضی نقش مؤثری در گل اول داشت و با پاس حساب‌شده او محمد نوری گل اول و مساوی پرسپولیس را به ثمر رساند

محبوبیت طارمی میان پرسپولیسی‌ها از زمان چیپ منجر به گل او از روی نقطه پنالتی در بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ است. وی در دربی هشتاد و سوم در لیگ برتر پانزدهم ۲ گل از ۴ گل پرسپولس را به ثمر رساند. مهدی طارمی در سال ۱۳۹۵ در حالی که با پرسپولیس تهران به توافق رسیده بود به ترکیه رفت و با تیم ریزه اسپور ترکیه قرارداد بست. یک ماه نشده پشیمان شد و به پرسپولیس بازگشت. طارمی در لیگ برتر پانزدهم و شانزدهم عنوان آقای گل لیگ را از آن خود کرد. او همچنین جایزه برترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ را گرفت و آن را به حرم امام رضا تقدیم کرد. مهدی طارمی در لیگ شانزدهم برترین مهاجم فصل نیز شد.

افتخارات مهدی طارمی

● برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴ – ۱۳۹۳

● آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴

● بهترین پدیده جوان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴از نگاه کانون مربیان فوتبال ایران

● برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴

● برترین مهاجم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵ – ۱۳۹۴

● آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶ – ۱۳۹۵

آقای گلی مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی طارمی در همان سالی که به پرسپولیس پیوست توانست نهایت تلاش خود را برای این تیم کند و با به ثمر رساندن ۱۶ گل آقای گلی لیگ برتر را در سال ۹۴ – ۹۵ کسب کرد.

طارمی در سال بعد نیز باز هم نفر اول گلزنی لیگ برتر ایران بود و باز هم با زدن ۱۸ گل توانست آقای گلی لیگ ۱۳۹۵ – ۱۳۹۶ شود.

از ابتدا پرسپولیسی بوده ام اما خواهر و برادرم استقلالی هستند. هر وقت با استقلال بازی داریم خواهر و برادرم می گویند طوری امیدواریم پرسپولیس ۲ گل و استقلال ۳ گل بزند

مصاحبه با مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی ● رنگ مورد علاقه : قرمز

● ماشین مورد علاقه : ماشین باز نیستم

● بازیگر مورد علاقه : دوستان بازیگر زیادی دارم. اسم ببرم سو تفاهم می شود.

● فیلم مورد علاقه : مثل همان بازیگر است. البته ابد و یک روزبنظرم جالب بود.

● کتاب مورد علاقه : کلیدر

● نویسنده مورد علاقه : نویسنده خاصی مد نظرم نیست

● مارک لباس : هر چه به من بیاید می پوشم.

● یک آرزو : سلامتی و سعادت همه مردم کشورم

● یک ویژگی : سکوت

● یک ویژگی مثبت : خودم نباید بگویم. بنویس هیچگاه نا امید نمی شوم

● یک نام زنانه : نام را نمی دانم اما سمبل زنان برایم مادرم است

● یک نام مردانه : علیرضا پدرم

● حریف : استقلال

● ورزشگاه مورد علاقه : بازی های تیم ملی در آزادی

● وقت گذرانی : پلی استیشن

● باشگاه محبوب داخلی و خارجی : پرسپولیس و رئال

● تیم محبوب ملی : ایران و برزیل

● بهترین خاطره : قرارداد با پرسپولیس

● بدترین خاطره : فوت هادی

● فرزند دختر یا پسر : هر چه خدا داد

استایل خاص مهدی طارمی در اروپا

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

مهدی طارمی

ارسال نظر: