کدخبر: 4756

بررسی بهترین لپ تاپ های سری زد بوک اچ پی

بررسی بهترین لپ تاپ های سری زد بوک اچ پی

شرکت هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) که به نام HP معروف است یکی از برندهای محبوب لپ تاپ در بین دانشجویان، گیمرها و... است. این شرکت علاوه بر تولید لپ تاپ به تولید کامپیوتر، مانیتور، پرینتر و ...  نیز می پردازد. به تازگی لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ های صنعتی سری زد بوک را تولید میکند. این سری از محصولات اچ پی میتوانند در هرشرایطی عملکرد مطلوبی داشته باشند.

سری Zbook اوایل به عنوان لپ تاپ صنعتی تولید می شدند و طرفداران بسیاری نیز دارند. اما با گذشت زمان و تغییراتی که در نسل های بعدی این سری از لپ تاپ ها اعمال شد، زد بوک ها به عنوان یک لپ تاچ مهندسی رندرینگ و حتی مدیریتی شناخته شده اند.  میتوان به این سری، لقب بهترین لپ تاپ های اچ پی را داد. سری زد بوک لپ تاپ های اچ پی در شیش نسل تولید شده اند که در مقایسه با لپ تاپ ایسوس عملکرد قابل قبولی را دارند. در این مقاله قصد داریم به تحلیل این لپ تاپ ها و معرفی آن ها بپردازیم.

نسل اول لپ تاپ های سری زد بوک

اولین نسل های این سری از لپ تاپ ها دارای طراحی ساده ای بودند. لپ تاپ های Zbook G1 دارای بدنه محکم و مقاومی دارند. دلیل مقاوم بودن بدنه این لپ تاپ این است که برای شرایط سخت و نامتعارف طراحی شده اند. این لپ تاپ ها برای استفاده‌های صنعتی و طراحی، رندرینگ حرفه‌ای و گرافیک، انیمیشن سازی، مهندسی و دانشجویی کاربرد بسیاری دارند.

لپ تاپ های  Zbook G1 14 ، Zbook G1 15، Zbook G1 17، مدل هایی از لپ تاپ های HP Zbook G1 هستند که میتوانید برای خواندن اطلاعات بیشتر درباره این لپ تا ها به وبلاگ mehdiit مراجعه کنید.

نسل دوم لپ تاپ های سری زد بوک

یکی از بهترین لپ تاپ های صنعتی موجود در بازار لپ تاپ های نسل دوم سری زد بوک است. محصولات این سری از لپ تاپ ها به علت داشتن سخت افزار به روز تر به بهترین لپ تاپ های سری نوت بوک تبدیل شده اند. از کاربری های این نسل میتوان به صنعتی و طراحی، انیمیشن سازی، رندرینگ حرفه‌ای و گرافیک و کارهای مهندسی و دانشجویی نام برد. از محصولات این نسل میتوان به Zbook 14 G2، Zbook 15 G2 و Zbook 17 G2 اشاره کرد.

اگر شما قصد خرید لپ تاپ اچ پی را دارید میتوانید به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی مراجعه کنید و محصولات متنوع سری زد بوک و دیگر محصولات این برند را مشاهده و خریداری کنید.

نسل سوم لپ تاپ های سری زد بوک

نسل سوم لپ تاپ های سری زد بوک

در این نسل از لپ تاپ های اچ پی علاوه بر اینکه بر روی مقاومت بدنه کار شده است توجه قابل قبولی بر روی زیبایی دستگاه نیز ازکار باعث شد که نسل سوم لپ تاپ های سری زد بوک به یکی از پرفروش ترین مدل های لپ تاپ اچ پی در بازار تبدیل شود. محصولات این سری از زدبوک ها مناسب برای استفاده های صنعتی و طراحی، رندرینگ و گرافیک، انیمیشن سازی حرفه ای و طراحی با قلم و... است.

از محصولات این سری میتوان به Zbook Studio G3، Zbook 15 G3 و Zbook 17 G3 اشاره کرد.

نسل چهارم لپ تاپ های سری زد بوک

نسل چهارم سری نوت زد اچ پی تنوع محصول بسیار بالایی در میان مدل هایش دارد. محصولات این سری از لپ تاپ های اچ پی با داشتن سخت افزارهای مختلف باعث شده است کاربران بتوانند در میان مدل های متنوع این سری، مدل مناسب خودشان را انتخاب کنند.  از این محصول میتوان در صنعت و طراحی، رندرینگ حرفه ای و گرافیک، انیمیشن سازی حرفه ای، طراحی با قلم (مدل Studio و X2) و گیمینگ استفاده کرد.  

Zbook X2 G4، Zbook 14u G4، Zbook 15u G4، Zbook Studio G4، Zbook 15 G4 و Zbook 17 G4 از محصولات نسل چهارم سری زد بوک لپ تاپ اچ پی هستند.

نسل پنجم لپ تاپ های سری زد بوک

نسل پنجم سری زد بوک ها نیز همانند نسل چهارم دارای تنوع مدلی مختلف بودند. در این نسل به طراحی جزئیات بیشتر دقت شده است.  شرکت اچ پی تا حدودی در ارائه این نسل یک لپ تاپ پیشگام و پرچم دار ارائه داده است.   این لپ تاپ همانند دیگر نسل ها کاربرد های مشابهی دارد و تنها کاربردی که این سری از لپ تاپ ها را از دیگر لپ تاپ ها متمایز میکند کاربرد مدیریتی این لپ تاپ است. 

Zbook 14u G5، Zbook 15u G5، Zbook 15v G5، Zbook Studio G5، Zbook Studio X360 G5، Zbook 15 G5 و Zbook 17 G5 از محصولات نسل پنجم سری زد بوک است.

نسل ششم لپ تاپ های سری زد بوک

نسل ششم لپ تاپ های سری زد بوک

زد بوک های نسل ششم با تغییراتی که در ظاهر داشتند از لپ تاپ صنعتی به یک لپ تاپ لاکچری و مدیریتی تبدیل شده است. محصولات این نسل نسبت به نسل های دیگر سخت افزار به روزتر و قوی تر است.  کاربرد های این لپ تاپ همانند نسل پنجم بوده و تنها تفاوت این دو نسل در طراحی ظاهر و سخت افزار است. Zbook 14u G6، Zbook 15 G6، Zbook 17 G6، از محصولات نسل ششم سری زد بوک های لپ تاپ اچ پی است.

سخن پایانی

اگر دانشجوی مهندسی هستید، اگر علاقه به انیمیشن سازی دارید یا به طراحی و رندرینگ مشغول هستید سری زد بوک اچ پی یک گزینه عالی برای شماست. تنوع مدل‌های آن باعث شده است است تا کاربر قدرت انتخاب بسیار بالایی داشته باشد. اگر توانایی خرید لپ تاپ تازه را ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که استوک لپ تاپ را تهیه نمایید. تا همان سخت افزار را به قیمتی کمتر در اختیار داشته باشید.

 

ارسال نظر: