کدخبر: 4769

اخبار ورزشی/خبر ورزشی/اخبار ورزشی امروز

دعوای مهدی طارمی و کریم باقری بالا گرفت!

پیش از اعلام لیست نهایی تیم ملی مسئولان و مربیان تیم ملی بار‌ها با مهدی طارمی تماس گرفتند تا او را راضی به بازگشت کنند.

مهدی طارمی درشرایطی از تیم ملی حذف شده که در روز‌های اخیر مسئولان و مربیان تیم ملی بار‌ها با او تماس گرفتند تا از اسکوچیچ دلجویی کند، اما طارمی حتی پاسخ تماس کریم باقری را هم نداده است!

 پیش از اعلام لیست نهایی تیم ملی مسئولان و مربیان تیم ملی بار‌ها با مهدی طارمی تماس گرفتند تا او را راضی به بازگشت کنند. یکی از کسانی که تلاش کرد طارمی را راضی به دلجویی از اسکوچیچ کند، کریم باقری بود، اما مهاجم سابق تیم ملی ایران که اکنون در پورتوی پرتغال بازی می‌کند، حتی پاسخی به تماس کریم باقری نداد.

پیش از تماس باقری، مهدی طارمی فقط یک بار با مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی صحبت کرد، اما درنهایت تلاش سرپرست تیم ملی برای بازگشت این بازیکن به تیم ملی نیز بی نتیجه ماند تا اینکه سرانجام با اعلام لیست جدید ملی پوشان مشخص شد، طارمی جایی در فهرست نهایی ندارد.

طارمی در حالی چنین رفتاری را پیشه کرد که او بار‌ها گفته بود منافع تیم ملی از اهمیت بسیاری برایش برخوردار است، اما تاکتیک او درمواجهه با اتفاقات اخیر نشان می‌دهد منافع ملی چندان هم برای مهدی طارمی اهمیت ندارد که او راضی به دلجویی از اسکوچیچ نیست.

حالا باید دید بعد از بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا میان این دو وفاق و دوستی برقرار خواهد شد یا خیر؟! شاید اگر طارمی راضی به عذرخواهی از اسکوچیچ نشود تا زمانی که این مربی روی نیمکت تیم ملی قرار داد دیگر به تیم ملی دعوت نشود.

ارسال نظر: