کدخبر: 4789

قیمت پراید/پراید 111/قیمت پراید 131

قیمت پراید وارد کانال تازه ای شد | ماشین های داخلی دو برابر شدند

قیمت خودروها در بازار روز یکشنبه روند صعودی را ادامه داد و بسیاری از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ رکورد زد و به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز یکشنبه همچنان روند صعودی قیمت را حفظ کرند. پراید ۱۱۱ سقف قیمتی رو خود را شکست و به ۱۶۰ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ افزایش یافت.

قیمت خودروها در بازار روز یکشنبه روند صعودی را ادامه داد و بسیاری از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید ۱۱۱ رکورد زد و به قیمت ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۵۵ میلیون تومان،  در برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ افزایش قیمت ثبت شد.

قیمت پراید و خودروهای پرتیراژ در بازار

قیمت پراید

در حالی که ۱۰ روز پایانی مهرماه قیمت خودرو در بازار در آرامش نسبی به سر می‌برد و نوسان قابل توجهی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شد، اما بازار، آبان ماه را افزایشی آغاز کرد و این روند را تا نیمه ابتدایی این ماه ادامه داد؛ به گونه‌ای که رصد بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در این مدت در محصولات پرتیراژ ایران‌خودرو افزایش قیمت غالبا بین پنج میلیون تا ۲۵ میلیون تومان ایجاد شده است.

به ترتیب پژو ۲۰۶ تیپ ۵ حدود چهار میلیون تومان، رانا LX و رانا پلاس هریک شش میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو ۴۰۵ GLX هر یک هفت میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپت ۲ حدود هشت میلیون تومان، سمند LX حدود ۹ میلیون تومان، دنا ۱۵ میلیون تومان و پارس ساده و هایما ‌S۷ توربو هریک ۲۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

در محصولات پرتقاضای گروه سایپا نیز افزایش سه تا ۹ میلیون تومانی قیمت‌ها دیده می‌شود. به صورت دقیق‌تر می‌توان گفت که سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ هرکدام سه میلیون تومان، کوییک دنده‌ای چهار میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ حدود شش میلیون تومان، تیبا و تیبا ۲ هرکدام هشت میلیون تومان و ساینا ۹ میلیون تومان گران شده‌اند.

ارسال نظر: