کدخبر: 4790

ترور/تروریست/عاملان ترور

زن و مرد جوان ترور شدند | انگیزه ترور چه بود؟

در جریان کشته شدن زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره در اواخر مهرماه سال جاری، و متواری شدن فرد قاتل ،روند پی جویی های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی استان، گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، قاتل فراری زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره دستگیر شد.

سردار " دلاور  القاصی"اظهار داشت: در جریان کشته شدن زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره در اواخر مهرماه سال جاری، و متواری شدن فرد قاتل ،روند پی جویی های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بدره و پلیس آگاهی استان،سرنخ هایی از مخفیگاه فرد قاتل در شهر ایلام  بدست آمد.

قاتل فراری زن و شوهر روستای کلم دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام ، خاطر نشان کرد: بلافاصله اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، فرد قاتل در یک عملیات منسجم غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه ،قاتل به جرم انتسابی خود معترف شد، خاطر نشان کرد: از مخفیگاه قابل یک قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۵ فشنگ مربوطه کشف،و متهم برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است فرد قاتل به علت اختلافات خانوادگی (ارث) در ۲۸ مهرماه سال جاری در یک اقدام بی رحمانه داماد و خواهر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و قبل ازحضور ماموران انتظامی از محل متواری می شود.

ارسال نظر: