کدخبر: 4841

قتل خواستگار عاشق پیشه به دست خانواده دختر مورد علاقه‌اش+ جزئیات بیشتز

پسر جوان و دامادشان در ماجرای عجیبی دست به قتل خواستگار خواهرشان زدند و حالا پس از 20 سال زندان برای رهایی از چوبه دار از مردم کمک می خواهند

 

 

 

روز 12 دی ماه سال 80 ماموران پلیس تهران در جریان قتل مرد میانسالی در خانه اش قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیق در محل حضور یافتند و در تحقیقات پی بردند 2 مرد با ورود به خانه مرد تنها دست به این قتل زدند.

بدین ترتیب تحقیقات ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل دستور تحقیقات را صادر کرد و کارآگاهان برای تحقیق وارد عمل شدند و مشخص شد مرد میانسال از چندی قبل خواستگار یک دختر جوان بوده و روز حادثه برادر مژگان همراه دامادشان که از همسایه های مرد میانسال بودند به خانه وی مراجعه کردند.

اعتراف به قتل خواستگار خواهر

خیلی زود میثم و دامادشان حمید دستگیر شدند و هر 2 به درگیری مرگبار با پیرمرد تنها اعتراف کردند.

میثم در تحقیقات پلیسی گفت: از چندی قبل مرد میانسال که از اهالی محل است به خواستگاری خواهرمان آمد که خواهرم به درخواست مرد میانسال جواب منفی داد اما اصرارهای او ادامه داشت و ما فکر می کردیم مرد میانسال دیگر دست از سر خواهرمان برداشته تا اینکه خواهرم مژگان از ما خواست تا با مرد همسایه صحبت کند تا دیگر کاری به او نداشته باشد.

وی افزود: از خواهرم شنیدم که مرد میانسال با وجود اینکه جواب منفی از خواهرم شنیده است برای او ایجاد مزاحمت می کند و می گوید که به خواهرم علاقه دارد و اصرار به ازدواج دارد به همین خاطر با درخواست خواهرم، همراه دامادمان به خانه خواستگار خواهرمان رفتیم تا با او صحبت کنیم.

پسر جوان ادامه داد: وقتی به جلوی خانه خواستگار خواهرمان رفتیم با دعوت  او وارد خانه شدیم و شروع به جروبحث در خصوص خواستگاری و جواب منفی خواهرمان کردیم که ناگهان پیرمرد تنها شروع به داد و فریاد کرد و ما برای اینکه صدایش بیرون نرود و در محل حرفی پیش نیاید جلوی دهانش را گرفتیم که یک دفعه دیدیم او دیگر نفس نمی کشد و مرده است .

بدین ترتیب بازپرس پرونده دستور بازداشت خواهرم میثم را نیز صادر کرد و پرونده پس از بررسی های کامل و بازسازی صحنه جرم برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.

قضات دادگاه کیفری یک استان تهران حکم قصاص برای میثم و دامادشان صادر شد و برای مژگان به خاطر معاونت در قتل 15 سال زندان حکم صادر شد و این دیوان عالی کشور پس از بررسی حکم صادر مهر تایید بر آن زدند.

درحالیکه 20 سال از وقوع این پرونده می گذرد و پرونده در شعبه 3 اجرای احکام دادسرای امور جنایی قرار دارد گروه صلح و سازش دادسرای امور جنایی تهران جلسه ای با فرزند مرد میانسال که تنها اولیای دم این پرونده است تشکیل دادند.

چشم انتظاری برای رهایی از اعدام

در این جلسه که برای رضایت و بخشش میثم و دامادشان صورت گرفته بود پسر مقتول حاضر به بخشش 2 متهم پرونده با دریافت 500 میلیون تومان شد. بدین معنا که برای بخشش هر یک از متهمان پرونده 250 میلیون تومان پرداخت شود.

با توجه به اینکه میثم و دامادشان سالها در زندان بودند و در شرایط مالی خوبی قرار ندارند قادر به تهیه این مبلغ برای رهایی از چوبه دار نیستند.

بنا بر این گزارش، گروه صلح و سازش دادسرای امورجنایی تهران خواست تا چنانچه نیکوکاران و خیران قصد کمک به این 2 متهم را دارند به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر: