کدخبر: 4857

فرشته حسینی | عکس فرشته حسینی | بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی در ساحل اختصاصی | عکس سفر میلیونی خانم بازیگر

فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران عکسی از سفرش منتشر کرد.

 فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌ تبار در تهران زاده شده است.فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.فرشته حسینی به تازگی حرف هایی جهت حمایت از افغانستان و مردم افغان می زند.فرشته حسینی در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

زندگی جدید فرشته حسینی

فرشته حسینی

​​​​​فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت. نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و در متنی جذاب او را جان و گیان خود نامید.

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.

زندگی هنری فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی​فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

فیلم های فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینیرفتن :نویدمحمودی ، 1395

یلدا :مسعود بخشی ، 1397

شکستن همزمان بیست استخوان :جمشید محمودی ، 1397

سونامی :میلاد صدرعاملی، 1397

هفت و نیم :نوید محمودی، 1398

دسته دختران :منیر قیدی ، در حال ساخت

نقش های فرشته حسینی

فرشته حسینی

​سونامی محصول سال 1397فیلمی به کارگردانی میلاد صدرعاملی، نویسندگی میلاد صدرعاملی و علی اصغری و تهیه کنندگی علی سرتیپی است که برای اولین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

داستان فیلمنامه یک درام ورزشی و دربارهٔ زندگی یک تکواندوکار است که با اتفاقات مختلفی روبه رو می شود.

در این فیلم فرشته حسینی ایفاگر کاراکتر ترگل است و در کنار بازیگرانی چون بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، رعنا آزادی ور، فرشته حسینی، علیرضا استادی، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری به هنرمندی ایفای نقش نموده است.

هفت و نیم محصول مشترک ایران و افغانستان ساخته نوید محمودی در سال 1397 است که در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد. این فیلم نیز مانند سایر آثار محمودی به مشکلات مهاجران افغان می پردازد و ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را که هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسأله ای هستند، را به تصویر می کشد.

این فیلم در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش در آمد و هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی در سیدنی استرالیا، جایزه بهترین فیلم خود را به "هفت و نیم" اهدا کرد.

فرشته حسینی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون ندا جبرائیلی، هستی مهدوی فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی، محمدرضا غفاری، علیرضا کمالی , حسین مهری به نقش آفرینی پرداخته است.

قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی مجموعه نمایشی با ژانر جنایی و معمایی است که فصل اول آن اخیراً به پایان رسید. این سریال خانگی فرصت مناسبی برای فرشته حسینی بود که در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به شهرت دست یابد.

قورباغه منفی ترین نقش فرشته حسینی است. او در این فیلم نقش دختری به نام لیلا را ایفا می کند که کاراکتری آرام و کم حرف دارد و هیچ گاه نمی دانی در ذهنش چه می گذرد.

صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، اسماعیل سلطانیان، نیما مظاهری و... از بازیگران این سریال خانگی محبوب هستند.

ارسال نظر: