کدخبر: 4867

قیمت طلا | اونس طلا | اخبار اقتصادی

قیمت طلا امروز چقدر شد؟

ونس جهانی طلا در بازار امروز روند افزایشی داشت و به نرخ ۱۸۲۶ دلار رسید.

قیمت طلا در بازار امروز صعودی بود و به قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه در کانال ۱۲ میلیون تومان باقی ماند.

 اونس جهانی طلا در بازار امروز روند افزایشی داشت و به نرخ ۱۸۲۶ دلار رسید. قیمت طلا در بازار امروز به یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

قیمت سکه امروز در سایت اتحادیه طلا ۱۲ میلیون و ۸۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین در بازار آزاد در حدود قیمت ۱۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت طلا امروز امروز در مقایسه با دیروز رشد کرد. قیمت طلا در بازار امروز مانند روز گذشته بر مدار رشد قرار گرفت.

قیمت اونس طلا امروز

قیمت طلا

قیمت اونس طلا، امروز به ۱,۸۲۳ (یک هزار و هشتصد و بیست و سه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۱ درصدی داشته است.

آخرین قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا

در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۳۰۰ تومان افزایش، ۱,۲۰۶,۷۰۰ (یک میلیون و دویست و شش هزار و هفتصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

قیمت طلا

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۵,۲۳۴,۰۰۰ (پنج میلیون و دویست و سی و چهار هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلاردر بازار آزاد امروز

همچنین دلار در بازار آزاد با کاهش ۰.۱۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۸,۰۶۰ (بیست و هشت هزار و شصت ) تومان معامله شد.

شاخص کل بورس تهران امروز در شروع معاملات امروز بازار سبزپوش شد و با رشد 13600 واحدی در ارتفاع یک میلیون و  448 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد 1200 واحدی،  386 هزار و 217 واحد را ثبت کرد.

ارسال نظر: