کدخبر: 4893

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

زن جوان شوهرش را زنده زنده سوزاند | جزئیات قتل وحشتناک

احمد 35ساله درحالی که بشدت سوخته بود در بیمارستان مدعی شد که همسرش او را آتش زده است.

 زن جوان که متهم است در اقدامی هولناک همسرش را به آتش کشیده و باعث مرگ او شده است از سوی بازپرس پرونده بازداشت شد.

حدود یک ماه قبل گزارش آتش گرفتن مردی جوان در خانه‌اش واقع در یکی از محله‌های کرمان به اورژانس اعلام شد و دقایقی بعد وی به بیمارستان انتقال یافت.

احمد 35ساله درحالی که بشدت سوخته بود در بیمارستان مدعی شد که همسرش او را آتش زده است.

وقتی مأموران پلیس برای بررسی این حادثه به تحقیق از مرد جوان پرداختند وی گفت: در خانه خواب بودم که ناگهان متوجه شدم مایعی روی سر و بدنم ریخته شد چشم که باز کردم همسرم را دیدم او با ریختن نفت روی سر و صورتم می‌خواست مرا بسوزاند با عجله بلند شدم اما ناگهان فهمیدم پاهایم را با طناب بسته است بعد هم شعله آتش را به جانم انداخت و سوختم اما چند لحظه بعد خودش شروع به خاموش کردن آتش کرد و به اورژانس زنگ زد.

با این اظهارات مأموران پلیس کرمان به سراغ همسر وی رفتند اما زن 32 ساله منکر ادعاهای شوهرش شد و گفت: من روز حادثه در حال صحبت با تلفن بودم که صدای فریاد‌های شوهرم را از داخل اتاق شنیدم وقتی به آنجا رفتم او را دیدم که در میان شعله‌های آتش می‌سوخت می‌خواستم با آب، آتش را خاموش کنم که دیدم آب قطع است و به ناچار با چند بطری آب که در خانه داشتیم آتش را خاموش کردم و به اورژانس زنگ زدم.

جان باختن مرد جوان از شدت آتش سوزی

قتل

در حالی که تحقیقات از زن جوان ادامه داشت شوهرش به‌علت شدت سوختگی در بیمارستان جان باخت و این بار با توجه به اظهارات مرد جوان بازجویی‌ها از همسرش ادامه یافت تا اینکه با گذشت یک ماه از این ماجرا وی گفت: احمد همسر دوم من بود وقتی از همسرم سابقم جدا شدم بعد از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتم و با این مرد ازدواج کردم اما خیلی زود متوجه شدم او مردی بداخلاق و خسیس است خیلی مرا اذیت می‌کرد حتی اجازه نمی‌داد دخترم را که از ازدواج اولم بود ببینم.

او مواد مخدر مصرف می‌کرد و دچار توهم می‌شد. من همیشه از این موضوع ناراحت بودم و با هم اختلاف داشتیم اما من او را آتش نزدم . اما با توجه به اظهارات همسر این زن و شواهد و مدارک موجود در پرونده احتمال اینکه وی عامل آتش زدن همسرش باشد قوت گرفت و بازپرس او را بازداشت کرد تا تحقیقات بیشتر انجام شود.پس از اعترافات این زن وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

ارسال نظر: