کدخبر: 4910

یحیی گل محمدی /پرسپولیس/اخبار پرسپولیس

یحیی گل محمدی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد!

من به این تیم امیدوار هستم و در جلسه تمرین هم با بازیکنان صحبت کردیم تا ان‌شاءالله با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

تمام مسئولیت فنی هر بازی به من برمی‌گردد. بجای انتقاد از بازیکنان و اینکه آنها را زیر سوال ببرید فقط از من انتقاد کنید. البته این انتقاد بهتر است سازنده باشد.

بازیکنان من باید در آرامش کامل تلاش کنند تا کیفیت خودشان را نشان بدهند. من به این تیم امیدوار هستم و در جلسه تمرین هم با بازیکنان صحبت کردیم تا ان‌شاءالله با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش کنیم.

همانطور که تیم، هواداران زیادی دارد در مقابل دشمنان زیادی هم منتظر باخت پرسپولیس هستند. خیلی‌ها تلاش می‌کنند آرامش پرسپولیس را برهم بزنند. آنها با اولین باخت شروع کردند تا هجمه علیه بازیکنان و کادر فنی ایجاد کنند. این هجمه واقعا عجیب است و من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. آدم احساس می‌کند که هفته بیست و پنجم یا بیست و ششم لیگ است که چنین هجمه‌ای علیه تیم ایجاد شده است. این در حالی است که تازه لیگ برای ما شروع شده و می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.

از افرادی که ادعای پرسپولیسی بودن دارند و خودشان را پرسپولیسی می‌دانند اما منتظر یک باخت ما هستند، گله داریم. آنها منتظر هستند تیم یک باخت بیاورد تا به ما ضربه بزنند از این موضوع واقعا متعجب می‌شویم. ما نمی‌دانیم آنها از کجا خط می‌گیرند اما نمی‌خواهند پرسپولیس موفق شود. آنها جو بدی علیه ما ایجاد کرده‌اند و با استفاده از برخی رسانه‌ها و فضای مجازی هر کاری می‌کنند.

ما بحرانی نمی‌بینیم. این بحران ساخته ذهن دشمنان پرسپولیس است. با بودن این بازیکنان و اینکه آنها شرایط سخت‌تر از این را هم تجربه کرده‌اند و سربلند بوده‌اند، این مسائل برای ما بحران حساب نمی‌شود. بحران ساخته فضای مجازی است.

فصل گذشته با آن شرایط و مشکلاتی که فصل قبل برای ما به وجود آوردند مثل معجزه بود که قهرمان بشویم اما این کار بزرگ را انجام دادیم. من از هواداران می‌خواهم همان حمایتی که فصل گذشته داشته‌اند را الان هم داشته باشند چون به آن نیاز داریم تا با آرامش و اعتماد به نفس بیشتر کار کنیم. لیگ مثل ماراتن است. در مارتن همیشه کسی که تا آخرین لحظه دوام می‌آورد و تلاش می‌کند و همینطور تسلیم نمی‌شود می‌تواند قهرمان بشود. این ماراتن برای ما شروع شده است.

ارسال نظر: