کدخبر: 4977

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

قتل پسر 19 ساله همه را شوکه کرد | جسد تکه پاره پسر جوان در باشگاه پیدا شد

درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان مرند، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۱۹ ساله در کمتر از چهار ساعت خبر داد.

سرهنگ محمد جلیلیان  اظهار کرد: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان مرند، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک جوان ۱۹ ساله با ۲ جوان دیگر به دلیل نامعلومی در محوطه یکی از سالن های ورزشی شهر با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری، جوان ۱۹ ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شده که به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی مرند گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند ۲ برادر که عامل نزاع و درگیری و قتل بوده و از محل درگیری متواری شده بودند را در کمتر چهار ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان ضمن توصیه به خانواده ها مبنی بر کنترل و نظارت بر رفتار فرزندان خود، امنیت و آرامش شهروندان و جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس شهرستان با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل کند با جدیت برخورد می کند.

ارسال نظر: