کدخبر: 4980

هواشناسی | آب و هوا | باران و سیل

پیش بینی هواشناسی برای تهرانی ها | هوای سرد در انتظار تهران

براساس بولتن پیش بینی پنج روزه سازمان هواشناسی، امروز آسمان اصفهان قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری به همراه وزش باد تا وزش باد شدید خواهد بود و احتمال بارش خفیف باران را خواهد داشت.

 در این مطلب به بررسی پیش بینی 5 روزه وضعیت هوا در 5 کلانشهر ایران پرداخته ایم که براساس آن در روزهای آتی شاهد کاهش تدریجی دمای هوای تهران خواهیم بود.

براساس بولتن پیش بینی پنج روزه سازمان هواشناسی، امروز آسمان اصفهان قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری به همراه وزش باد تا وزش باد شدید خواهد بود و احتمال بارش خفیف باران را خواهد داشت.

همچنین در طول شب نیز آسمان اصفهان قسمتی ابری، گاهی نیمه ابری و وزش باد تا وزش باد شدید خواهد بود و احتمال بارش خفیف باران را خواهد داشت. بیشنیه دمای امروز اصفهان 19 و کمینه آن منفی یک درجه سانتی گراد خواهد بود. همچنین در چهار روز آینده نیز عمدتا برای آسمان اصفهان، آب و هوای ابری و نیمه ابری پیش بینی می شود.امروز همچنین آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد در بعد از ظهر به همراه مه رقیق را شاهد خواهد بود. در طول امشب نیز آسمان تهران ابری به همراه بارش باران و در اواخر وقت شاهد وزش باد و به تدریج کاهش ابر خواهد بود.

امروز بیشینه دمای تهران 12 و کمینه آن 6 درجه سانتی گراد خواهد بود. در چهار روز آتی نیز آسمان تهران بیشتر قسمتی ابری خواهد بود و البته در روز سه شنبه احتمال رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود. در این میان باید توجه داشت که در روزهای آتی شاهد سردتر شدن تدریجی دمای هوای تهران خواهیم بود.

همچنین امروز آسمان تبریز ابری تا نیمه ابری گاهی بارش برف و وزش شدید باد خواهد بود و در طول شب نیز آسمان تبریز نیمه ابری تا قسمتی ابری به همراه گاهی بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود. بیشینه دمای تبریز 7 درجه و کمینه دمای تبریز منفی سه درجه سانتی گراد خواهد بود. در چهار روز آتی نیز آسمان تبریز بیشتر صاف تا قسمتی ابری به همراه وزش باد پیش بینی می شود و البته در روز سه شنبه آسمان تبریز به تدریج ابری خواهد شد و تبریز شاهد رگبار باران و ارتفاعات بارش برف خواهد بود.

امروز همچنین آسمان شیراز صاف در بعد از ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده خواهد بود و در طول شب نیز آسمان شیراز قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای شیراز در طول امروز 20 درجه و کمینه دمای شیراز 6 درجه سانتی گراد خواهد بود. در چهار روز آتی نیز آسمان شیراز صاف تا گاهی قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.امروز همچنین آسمان مشهد قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با مه رقیق با احتمال بارش پراکنده باران گاهی وزش باد خواهد بود.

در طول شب نیز آسمان مشهد قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با مه رقیق گاهی بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد. بیشینه دمای مشهد 11 درجه و کمینه آن در طول امشب منفی یک درجه سانتی گراد خواهد بود. در چهار روز آتی نیز آسمان مشهد نیمه ابری تا ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و در اواخر وقت مه آلود خواهد بود. البته از روزهای یکشنبه تا سه شنبه آسمان مشهد رفته رفته صاف می شود و از میزان بارندگی ها کاسته خواهد شد.

ارسال نظر: