کدخبر: 5133

آیا آل کثیر بار دیگر محروم می‌شود؟

بحث محرومیت عسی آل کثیر، مهاجم جنجالی پرسپولیس، دوباره داغ شده، ولی به نظر می‌رسد خبررسانی درستی در این مورد صورت نگرفته است.

پرسپولیس در هفته پنجم باید برابر مس رفسنجان به میدان برود و یکی از بازی‌های سخت این روزهایش را تجربه کند. این تیم نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه دارد تا هر طور شده در جمع مدعیان پس از ۵ هفته قرار بگیرد.

 این اتفاق در شرایطی رخ داده که به تازگی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرده و در آنجا از محکوم شدن عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس هم نام برده است. در مورد این بازیکن اینطور عنوان شده است که «در پرونده شکایت، ولی خورسندی از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ ۸۴ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به، ولی خورسندی محکوم شد.»

از آنجا که رقم جریمه چیزی نزدیک به نیم میلیاردتومان است بعید است مهاجم پرسپولیس در فاصله دو سه روز مانده به هفته پنجم بتواند برای حل و فصل کردنش کار خاصی پیش ببرد، ولی آیا این مورد به معنی محرومیت او از همراهی با پرسپولیس خواهد بود؟ پاسخ مثبت، ولی مشروط است؛ در واقع عیسی آل کثیر اگر «نهایتا» محکوم شود، تا زمانی که این جریمه را نپردازد نمی‌تواند بازی کند، ولی موضوع اینجاست که او در بازی پیش روی پرسپولیس محروم نیست.

ماجرا مربوط به توضیحی است که کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در انتهای رای صادره نوشته و کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. در انتهای رای صادر شده آمده است که «آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.» پس عیسی آل کثیر به حکم صادر شده اعتراض می‌کند تا این راهی به تجدیدنظر برود. جلسه تجدیدنظر هم که بعدا برگزار می‌شود. حال اگر در جلسه تجدیدنظر عیسی آل کثیر محکوم شد، باید حتما جریمه اش را بپردازد و بعد برای پرسپولیس بازی کند. اگر هم که برنده شد، بدون دغدغه می‌تواند به کارش در پرسپولیس ادامه دهد.

ارسال نظر: