کدخبر: 5138

اخبار روز | اخبار مهم روز | اخبار حوادث

گاز این مناطق قطع می شود | علت قطعی گاز چیست؟

گاز مشترکان خیابان پانزدهم اصلی از منطقه باغستان واقع در شهرستان شهریار، از ساعت ۹ صبح به مدت زمان تقریبی پنج ساعت به علت تعمیرات قطع شده است.

گاز محدوده‌هایی از دو شهرستان رباط کریم و شهریار امروز قطع می‌شود.

در ساعاتی از امروز سه‌شنبه (۲۵ آبان ماه) گاز مشترکان محدوده‌هایی از دو شهرستان رباط کریم و شهریار به علت تعمیرات و توسعه شبکه گازرسانی به طور موقت قطع می‌شود.

بر اساس این گزارش، گاز مشترکان خیابان پانزدهم اصلی از منطقه باغستان واقع در شهرستان شهریار، از ساعت ۹ صبح به مدت زمان تقریبی پنج ساعت به علت تعمیرات قطع شده است.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان تهران، همچنین گاز مشترکان محدوده‌های خیابان امام رضا(ع)، کمیل یک تا هفت، ورزش، ناصری، هلال احمر، دارایی، فرهنگ، حجاب، انتظامی و کوچه‌های منشعب واقع در شهرستان رباط کریم نیز از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح به‌مدت زمان تقریبی چهار ساعت به علت تعمیرات و توسعه شبکه گازرسانی قطع خواهد شد.

بنابراین، لازم است که ساکنان این محدوده‌ها تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است، پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان، اقدام لازم انجام خواهد شد. در ضمن، در صورت مدیریت مصرف گاز و صرفه جویی در مدت انجام این عملیات توسط مشترکان، احتمال قطع جریان گاز کاهش می‌یابد.

در زمان وصل گاز حضور مشترکان در محل الزامی است.

همچنین در صورت نیاز، مشترکان محدوده اعلام شده می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی شرکت گاز استان تهران تماس بگیرند.

ارسال نظر: