کدخبر: 5142

قیمت دلار |نرخ دلار|قیمت یورو

قیمت دلار امروز 25 آبان 1400 چقدر شد؟

بورس تهران در ادامنه روند نزولی روز گذشته امروز نیز سرخپوش آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با ریزش 4 هزار و 100 واحدی در سطح یک میلیون و 412 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 647 واحدی 384هزار و 228 واحد را ثبت کرد.

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۶,۹۵۹(بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه و نه تومان) اعلام کرد. قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا  ۲۶,۴۲۶(بیست و شش هزار وچهارصد و بیست و شش تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۶,۹۵۹(بیست و شش هزار و نهصد و پنجاه و نه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۳۰,۸۴۰ (سی هزار و هشتصد و چهل تومان) و قیمت فروش یورو ۳۱,۴۶۳ (سی و یک هزار وچهارصد و شصت و سه  تومان) است.

بورس تهران در ادامنه روند نزولی روز گذشته امروز نیز سرخپوش آغاز به کار کرد. شاخص کل بورس با ریزش 4 هزار و 100 واحدی در سطح یک میلیون و 412 هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز سرخپوش شد و با افت 647 واحدی 384هزار و 228 واحد را ثبت کرد.

تحرکات بازار خودرو به دلیل عدم کشش بازار متوقف شده باشد. هر چند که تغییرات قیمت دلار می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

در بازار ارز قیمت دلار دوباره با مسیر کاهشی دنبال شد و قیمت دلار به لبه کانال ۲۸ هزار تومان برگشت. به نظر می رسد قیمت ۲۷ هزار تومان هم برای بازار جذاب باشد.

دو دلیل اصلی این وضعیت نزولی در بازار ارز را می توان به پولبک بازار (عدم کشش بیشتر) و دومی صحبت های سخنگوی وزارت خارجه در مورد آزادسازی پول های ارزی بلوکه شده که قیمت ها را به پایین هدایت کرد.

هر چند که بازار میل به کاهش دارد اما به دلیل اثرگذاری اخبارها روی بازار، این وضعیت ناپایدار تحلیل و ارزیابی میشود.

بازار سهام: دو راهی صعود یا نزول؟

قیمت دلار

شاخص ها در بازار سهام در سیر نزولی به سر می برد. با توجه به محرک های نزولی در بازار، به نظر می رسد شرایط برای کاهش دوباره شاخص ها مهیا باشد.

هر چند که با توجه به نقطه مقاومت شاخص که نزدیک به لبه کانال ۱.۴ میلیون واحد است، سمت تقاضا سعی دارد با مقاومت و عدم کشش بازار، توان سمت عرضه را به حاشیه ببرد و بازار را از شرایط نزولی در گام اول به تعادل و در حالت خوش بینانه به سمت صعود دوباره بکشاند.

بازار مسکن: تمدید ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن

قیمت دلار

در بازار مسکن فعلا خبر خاصی از وضعیت قیمت ها و معاملات نیست، بازار در شرایط رکودی فعلا بیشتر میل به کاهش قیمت ها دارد. اما مهمترین اخبار در حوزه مسکن مربوط به نهضت ملی مسکن است؛ بدین ترتیب محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفته است: پیشنهاد تمدید ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن براساس موافقت با پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، زمان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه آذرماه تمدید شد. تا ظهر امروز بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی ثبت‌نام کردند.

بازار خودرو: بازار کشش رشد ندارد

قیمت دلار

در بازار خودرو اگرچه از روزهای قبل تر شاهد نوسان شدید قیمتی بودیم اما با سیگنال های کاهشی نرخ دلار در بازار ارز، قیمت ها در بازار خودرو نیز متوقف شد.

رشد قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا هر دو به حالت استپ درآمدند و به نظر می رسد تحرکات بازار خودرو به دلیل عدم کشش بازار متوقف شده باشد. هر چند که تغییرات قیمت دلار می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد.

ارسال نظر: