کدخبر: 5260

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

کف گیر پرسپولیس به ته دیگ خورد!

بازیکنان جدید نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند، آن‌ها باید بدانند بازی کردن در این تیم با دیگر تیم‌ها تفاوت دارد.

 پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید نتوانستند به پرسپولیس کمک کنند، آن‌ها باید بدانند بازی کردن در این تیم با دیگر تیم‌ها تفاوت دارد.

«حمید درخشان» پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تساوی این تیم در مصاف با مس‌رفسنجان اظهار داشت: بنظرم بازی خوبی نبود. از سوی دیگر متاسفانه پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی به راحتی امتیازات از دست می‌دهد و همین اتفاق ممکن است فاصله‌اش را از لحاظ امتیازی با تیم‌های مدعی بیشتر کند. بنظرم لازم است پرسپولیس همانند فصول گذشته از همین ابتدای لیگ به فکر جمع آوری امتیازات باشد تا از قافله عقب نماند.

وی ادامه داد: همین از دست دادن امتیازات یک اشکال بزرگ برای تیم پرسپولیس است و باید هر چه سریع‌تر یک راه حل مناسب اتخاذ شود تا تیم رو به جلو و موفقیت‌آمیز گام‌ بردارد. به نظرم بازیکنان جدید نتوانستند کمک چندانی به تیم بکنند و باید تلاش بیشتری انجام دهند تا متوجه شوند بازی در تیم پرسپولیس با دیگر تیم‌ها متفاوت است و خودی نشان دهند. به هر حال باید دست از حرکت کند برداشته و سریع بروند تا از کورس عقب نمانند.

سرمربی سابق سرخپوشان در مورد عملکرد «عیسی آل‌کثیر» گفت: متاسفانه آل‌کثیر هم ثبات لازم را ندارد. به طوری که در یک روز خوب و در یک روز بد است و این‌ نمی تواند برای او خیلی خوب باشد. با انجام تمرینات بیشتر و از همه مهم‌تر اگر وی در قالب تاکتیک تیمی قدم بردارد به شکل بهتری خواهد توانست در بازی‌ها عصای دست سرمربی تیم باشد. هنوز مهاجمان نتوانستند نه تنها خیلی زهردار و گردن کلفت در باکس محوطه حریفان خودی نشان دهند بلکه حتی برای پرسپولیس مثمرثمر و تاثیرگذار ظاهر شوند.

بازیکنان خریداری شده واقعا نتوانسته‌اند پس از گذشت چند هفته از شروع لیگ کمک‌ شایانی از لحاظ فنی و تاکتیکی به کادرفنی بکنند. به هر جهت شانس در خانه آن‌ها را زد تا به پرسپولیس بیایند و باید از این‌فرصت طلایی به سود خودشان استفاده و شرایط را به سود خودشان تغییر دهند. هنوز هم پرسپولیس می‌تواند در ادامه لیگ‌ امتیازات خوبی جمع‌آوری که در پایان لیگ از اینکه امتیازات اول فصل را از دست داده احساس تاسف نکند.

ارسال نظر: