کدخبر: 5270

استقلال | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی در انتظار مهمان جدید استقلال است | بازیکن جدید کیست؟

روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازگشت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری اسپورت به استقلال مطرح شده است.

به نظر می‌رسد پروژه انتقال علی کریمی به استقلال، تغییرات زیادی در ترکیب این تیم به وجود می‌آورد.

روز گذشته گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بازگشت علی کریمی هافبک ایرانی کایسری اسپورت به استقلال مطرح شده است. وی با انتشار یک استوری در رابطه با استقلال ابراز دلتنگی کرد و همین موضوع باعث شد تا اخبار دربار این انتقال بیشتر شود حتی خبرنگاران هم در مصاحبه‌های پس از بازی با نساجی درباره این موضوع سوالاتی را از اعضای تیم فوتبال استقلال مطرح کردند.

علی کریمی درابتدای حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران در لیست اصلی تیم ملی حضور داشت؛ اما با توجه عمکرد نامطلبوب این بازیکن در تیم ترکیه‌ای به تدریج از لیست سرمربی کروت تیم ملی کنار رفت. یکی از انگیزه‌های احتمالی بازگشت کریمی به استقلال بازگشت به تیم ملی است؛ البته سبک بازی علی کریمی مورد پسند فرهاد مجیدی است و رابطه خوبی بین سرمربی استقلال و کریمی وجود دارد.

عملکرد آرش رضاوند مورد انتقاد جدی هواداران استقلال است. این بازیکن در یکی از بازی‌ها به تعویضش اعتراض کرد. در صورت بازگشت کریمی به استقلال، احتمالاً رضاوند فرصت حضور کمتری در میدان پیدا می‌کند. 

*پروژه انتقال کریمی به استقلال در زمستان کلید می‌خورد؟

 با توجه قرارداد علی کریمی با باشگاه کایسری اسپورت ترکیه و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، درحال حاضر امکان بازیکن سابق استقلال وجود ندارد و طبق اعلام منابع خبری که در ارتباط با طرفین هستند این احتمال وجود دارد با باز شدن پنجره زمستانی لیگ برتری پروژه انتقال علی کریمی به استقلال کلید بخورد.

ارسال نظر: