کدخبر: 5282

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

سینا قلب پسر جوان را نشانه گرفت | قتل وحشتناک پارک را به خون کشید

تحقیقات مأموران نشان می‌داد وی در حال عبور از پارک بوده که با جوانی به‌نام سینا درگیر شده بود.

پسر شرور که متهم است در حالت مستی، رهگذری را با چاقو به قتل رسانده محاکمه شد. رسیدگی به این پرونده از تیر سال گذشته با گزارش یک درگیری در یکی از بوستان‌های پاکدشت آغاز شد. 

پس از اعلام این گزارش مأموران به محل اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوانی به‌نام شهرام از ناحیه سینه با ضربه چاقو زخمی شده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما ساعاتی بعد به‌خاطر شدت جراحات وارده فوت کرد. تحقیقات مأموران نشان می‌داد وی در حال عبور از پارک بوده که با جوانی به‌نام سینا درگیر شده بود.

در ادامه مأموران موفق شدند سینا را شناسایی و بازداشت کنند. وی در بازجویی به قتل در حال مستی اعتراف کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

سپس سینا به جایگاه رفت و گفت: آن روز با دوستانم در پارک مشروب می‌خوردیم. من مست بودم که با یکی از دوستانم درگیر شدم. درگیری میان ما ادامه داشت و ما مرتب به هم فحش می‌دادیم تا اینکه شهرام که در حال عبور از آن محل بود به ما اعتراض کرد و من هم که حال طبیعی نداشتم گاز اشک‌آوری را که همراه داشتم به صورتش پاشیدم و بعد هم با چاقو چند ضربه به قفسه سینه او زدم.

آنقدر حالم بد بود که نمی‌دانستم چند ضربه چاقو زدم ولی در بازجویی‌ها به من گفتند 7 ضربه به او زده‌ام. من اصلاً شهرام را نمی‌شناختم و خصومتی هم با او نداشتم. حالا هم پشیمانم.

در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

ارسال نظر: