کدخبر: 5381

محصولات سایپا / قیمت محصولات سایپا / فروش محصولات سایپا

پیش فروش محصولات سایپا را از دست ندهید | لینک ثبت نام | قیمت محصولات

برنامه پیش فروش سایپا برای خودروهای شاهین، انواع کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ دیروز دوشنبه اول آذر آغاز شده است.

برنامه پیش فروش سایپا از ساعت ۱۰ دیروز دوشنبه اول آذر آغاز شده است و امروز سه‌شنبه به پایان می‌رسد. اما قیمت‌ها در این طرح با بازار چقدر تفاوت دارد؟

 برنامه پیش فروش سایپا برای خودروهای شاهین، انواع کوئیک، ساینا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ دیروز دوشنبه اول آذر آغاز شده است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح دیروز دوشنبه (به مدت ۲ روز) به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیانی که از خرداد سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبین طرح‌های مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام در این طرح، مطالعه گزارش آغاز طرح پیش فروش سایپا پیشنهاد می‌شود.

 قیمت‌ها در پیش فروش محصولات سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟

محصولات سایپا

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

تفاوت در مورد برخی خودروها اندک اما در مورد برخی دیگر قابل توجه است.

یکی از خودروهای موجود در این طرح شاهین G است. قیمت پیش‌پرداخت این محصول در برنامه پیش فروش سایپا، ۷۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان اعلام شده است.

قیمت کارخانه‌ای شاهین G در آبان، ۳۴۱ میلیون و ۱۹۷ هزار تومان است و این خودرو در بازار، حدود ۳۳۶ میلیون تومان قیمت دارد.

ارسال نظر: