کدخبر: 5639

نجفی شهردار تهران آزاد می شود | جزئیات پرونده نجفی لورفت

مطابق با قانون هر فردی که یک سوم مجازات خود را طی کرده باشد و اخلاق و رفتارش مورد تایید زندان واقع شود می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند و دادستان هم می‌تواند با این موضوع موافقت کند.

وکیل محمدعلی نجفی بیان کرد: مطابق با قانون هر فردی که یک سوم مجازات خود را طی کرده باشد و اخلاق و رفتارش مورد تایید زندان واقع شود می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند.

گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی بیان کرد: مطابق با قانون هر فردی که یک سوم مجازات خود را طی کرده باشد و اخلاق و رفتارش مورد تایید زندان واقع شود می‌تواند تقاضای آزادی مشروط کند و دادستان هم می‌تواند با این موضوع موافقت کند.

طبق اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: نجفی به ۶۰ ماه حبس محکوم شده و یک سوم مجازات وی می شود ۲۰ ماه، موکل بنده از خردادماه سال ۹۸ بازداشت شده و بر این اساس وی در داخل ۳۰ ماه حبس خود است. زندان در هر مرتبه حسن اخلاق و رفتار موکل بنده را تایید کرده اما دادستان تهران با این موضوع موافقت نکرده است.

گودرزی بیان کرد: پزشکی قانونی درباره وضعیت جسمانی محمدعلی نجفی گفته که چشمان وی نیاز به عمل جراحی فوری دارد، همچنین موکل بنده دارای بیماری قلبی و دیابت است اما علیرغم نظر پزشکی قانونی دادستان‌ تهران با آزادی مشروط موکل بنده موافقت نکرده است.

ارسال نظر: