کدخبر: 5733

پرسپولیس/اخبار پرسپولیس/خبر ورزشی

پرسپولیس سید جلال حسینی را از دست داد

سیدجلال حسینی که پیش از بازی مقابل نفت آبادان دچار مصدومیت شد در بازی با نفت مسجدسلیمان هم نتوانست تیمش را همراهی کند.

کاپیتان پرسپولیس به احتمال بسیار زیاد غایب بزرگ دربی خواهد بود. سیدجلال حسینی که پیش از بازی مقابل نفت آبادان دچار مصدومیت شد در بازی با نفت مسجدسلیمان هم نتوانست تیمش را همراهی کند.

در غیاب سیدجلال، یحیی گل‌محمدی تغییر سیستم داد و در سیستم 2-4-4 مورد علاقه‌اش از زوج علی نعمتی- فرشاد فرجی در قلب خط دفاع قرمزها استفاده کرد که نتیجه آن 2 کلین شیت پیاپی و پرسپولیس در بخش دفاعی به تنظیمات کارخانه برگردد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند پرسپولیس را در دربی پایتخت همراهی کند و یحیی در غیاب کاپیتان تیمش، از علی نعمتی و فرشاد فرجی به عنوان دو مدافع میانی تیمش جلوی استقلال استفاده خواهد کرد و تیمش را با 4 دفاع به مصاف شاگردان مجیدی خواهد فرستاد.

علی نعمتی که از بازی مقابل گل‌گهر وارد ترکیب اصلی پرسپولیس شد، نمایش خوبی در قلب خط دفاع تیمش داشته و حالا که او با فرشاد فرجی به هماهنگی خوبی رسیده و پرسپولیس هم در دو بازی آخرش گلی دریافت نکرده، بعید است که یحیی گل‌محمدی فعلا برنامه‌ای برای تغییر دادن مدافعان تیمش داشته باشد و باید دید کاپیتان محبوب هواداران پرسپولیس چه زمانی به ترکیب اصلی تیمش برخواهد گشت.

ارسال نظر: