کدخبر: 5846

اخبارحوادث|الکل چشم مرد جوان را کور کرد| زن مشروب فروش چه کرد؟

الکل چشم مرد جوان را کور کرد| زن مشروب فروش چه کرد؟

پرونده مردی که به خاطر مصرف الکل صنعتی نابینا شده در دادگاه کیفری تهران رسیدگی میشود.وی می گوید الکل را از یک زن خریده است.

این مرد چند روز بعد بینایی اش را به طور کامل از دست داد و به بیمارستان لبافی نژاد منتقل شد .اما پزشکان اعلام کردند عصب هر 2 چشم وی به شدت آسیب دیده و امکان بازگشت بینایی او ممکن نیست .

آرش پس از ترخیص از بیمارستان از زن جوانی که  الکل  را از وی خرید‌ بود شکایت کرد .

وی گفت: چند روز قبل از این ماجرا از زن جوانی که مدیر فروش شرکت تولید الکل بود یک بطری الکل طبی خریدم  و آن را خوردم .اما یکباره حالم بد شد و از هوش رفتم .من پس از چند روز از  کما  خارج شدم .تازه به هوش آمده بودم که متوجه شدم بینایی دو چشمم را از دست داده ام .

با این شکایت پرونده در دادسرای جرایم پزشکی تحت رسیدگی قرار گرفت و وزارت بهداشت از  سازمان غذا و دارو خواست تا  الکلی را که آرش خریده بود بررسی کند.

 در بررسی‌ها مشخص زن جوان  الکل طبی  ۷۸ درصد را به جای الکل صنعتی به وی فروخته بود .

با افشای این ماجرا زن جوان که مدیر فروش یک شرکت تهیه و توزیع الکل بود بازداشت شد .اما ادعا کرد از محتویات الکلی که به این مرد فروخته اطلاعی نداشته است .

برای تکمیل تحقیقات درخواست شد تا گزارش بیمارستان لبافی نژاد به پلیس ارائه شود .

در گزارش بیمارستان اعلام شده بود  وقتی آرش از بیمارستان آتیه به آنجا منتقل شد،بینایی  هر دو چشمش را  به طور کامل از دست داده بود  و  چند روز نیز در بیمارستان آتیه در کما بوده  و معجزه آسا زنده مانده است.

 وقتی پزشکی قانونی نابینایی مطلق هر دو چشم مردجوان بر اثر مصرف  الکل صنعتی  را تایید کرد پرونده  وی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آن رسیدگی شود.وی برای زن جوان درخواست اشد مجازات را مطرح کرده است.

ارسال نظر: